حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
وعده صادق پاسخ دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی
سرزمین‌های اشغالی موشک‌باران شد؛

وعده صادق پاسخ دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی

حمله موشکی سپاه پاسداران به عمق سرزمین‌های اشغالی و انتقام از دشمن صهیونیستی در پاسخ به ترور فرماندهان جبهه مقاومت پاسخ دندان‌شکنی به اقدامات اخیر دشمنان بود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حدود یک سال از عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی می‌گذرد، عملیاتی که شکست سخت اطلاعاتی و امنیتی را برای اشغال‌گران در پی داشت که توسط رزمندگان فلسطینی و جبهه مقاومت به وقوع پیوست و هیمنه پوشالی این رژیم جنایت‌کار را در هم شکست.

پس از عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی در محاسبات خود دچار سردرگمی شد و به صورت دیوانه‌وار دست به جنایت و نسل‌کشی علیه مردم مظلوم غزه زد و تاکنون بیش از ۴۲ هزار نفر را به شهادت رسانده است و با اجرای عملیات‌های تروریستی در لبنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و جمعی از فرماندهان محور مقاومت را به شهادت رساند.

همچنین رژیم صهیونیستی شهید اسماعیل هنیه را که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور به کشورمان سفر کرده بود، ترور کرد که جمهوری اسلامی ایران به صورت قاطع عنوان کرد پاسخ محکمی را به نقض حاکمیت ملی و ترور شهید هنیه به اسرائیل خواهد داد.

سرانجام در شب ۱۱ مهرماه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی بازدارنده با شلیک موشک‌های بالستیک و هایپرسونیک به سرزمین‌های اشغالی و رژیم صهیونیستی توانست ضربات محکم و سهمگینی را به مراکز نظامی و راهبردی دشمن وارد کند و انتقام سختی را از دشمن صهیونیستی بگیرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه عملیات وعده صادق ۲ اعتراف کردند در پی حمله موشکی سپاه پاسداران خسارات سنگینی به مراکز نظامی این رژیم وارد شده و سیستم پدافندی و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نتوانسته با موشک‌های ایران مقابله کند.

حملات موشکی سپاه قدرت بازدارندگی جبهه مقاومت را نشان داد

تورج زینی‌وند در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: حمله امشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی پاسخی به نقض حاکمیت و تمامیت ارضی کشورمان در پی ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران و فرماندهان جبهه مقاومت بود.

استاد دانشگاه رازی استان کرمانشاه گفت: جمهوری اسلامی با اجرای عملیات وعده صادق ۲ بیان کرد هیچ‌گاه پشت جبهه مقاومت را خالی نخواهد کرد و همواره پشتیبان آن‌ها است و هجمه رسانه‌ای دشمنان را خنثی می‌کند.

زینی‌وند بیان کرد: در روزهایی که رژیم صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی و کشورهای اروپایی جنایات بسیاری را در غزه و لبنان رقم زد، عملیات وعده صادق ۲ اقتدار و قدرت بازدارندگی محور مقاومت را به دشمنان نشان داد و همچنین نقش محوری ایران را در جبهه مقاومت به اثبات رساند.

وی تأکید کرد: عملیات وعده صادق ۲ به سایر کشورهای مسلمان نشان داد که با عادی‌سازی روابط و ضعف در برابر دشمن صهیونیستی نمی‌توان کاری از پیش برد بلکه با مقاومت و ایستادگی می‌توان دشمن درجه یک مسلمانان را از بین برد.

استاد دانشگاه رازی استان کرمانشاه عنوان کرد: رژیم صهیونیستی پس از ترور شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و فرماندهان جبهه مقاومت این چنین به جهانیان و کشورهای منطقه القا کرد که حرف نخست را می‌زند و کسی توانایی مقابله با آن‌ها را ندارد اما عملیات وعده صادق بار دیگر معادلات را تغییر داد.

زینی‌وند بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با نمایش قدرت موشکی خود ثابت کرد که جبهه مقاومت محکم‌تر از گذشته به کار خود ادامه می‌دهد و پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود.

خون شهدای مقاومت رژیم صهیونیستی را نابود می‌کند 

پوریا جلالی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: پس از ترور فرماندهان جبهه مقاومت و شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان بسیاری از مردم مؤمن و انقلابی کشورمان و آزادی‌خواهان جهان خواستار انتقام سخت از رژیم صهیونیستی بودند که پاسداران انقلاب اسلامی با حمله موشکی خود این مهم را محقق کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران از نقاط مختلف کشور به عمق سرزمین‌های اشغالی نشان داد توانایی دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به چه صورتی است و قدرت موشکی ایران توانایی آن را دارد معادلات منطقه را تغییر دهد.

جلالی تصریح کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران شادی و سرور مردم مظلوم فلسطین و لبنان را در داشت و بار دیگر این مهم را به همگان اثبات کرد که وحدت جامعه اسلامی می‌تواند دشمن صهیونیستی را نابود و این غده سرطانی را از جهان اسلام حذف کند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشورمان با اجرای عملیات‌ وعده صادق نشان دادند که جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال خود و همچنین دفاع از جبهه مقاومت کوتاه نخواهد آمد و هرگونه تجاوز دشمن را با پاسخ سخت و محکم مواجه خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب پس از ترور شهید اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت تأکید کردند که انتقام سختی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود و دشمن را تنبیه خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حمله موشکی سپاه پاسداران با رمز یا رسول‌الله (ص) به تمام دشمنان ایران اسلامی و جبهه مقاومت نشان داد جبهه مقاومت محکم‌ و استوار به مسیر خود ادامه می‌دهد و جنایات دشمن را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از