حالت تاریک
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

ولایت‌مداری رمز پیروزی ملت ایران است

ولایت‌مداری رمز پیروزی ملت ایران است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به اینکه تقابل جبهه حق و باطل همیشگی است، گفت: ولایت‌مداری رمز پیروزی ملت ایران در حوادث مختلف انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار بهمن ریحانی صبح امروز شنبه در مراسم سالروز عملیات مرصاد، اظهار داشت: شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید از آن بهره‌برداری لازم در برابر نقشه‌های دشمنان استفاده کرد زیرا جبهه حق و باطل در تقابل همیشگی با یکدیگر قرار دارند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: در ایام ماه محرم قرار داریم و باید بدانیم تقابل جبهه حق و باطل همواره در حال رخ دادن است، زمان و مکان خنثی در جهان وجود ندارد و تمام زمان‌ها کربلا و عاشورا است.

ریحانی تصریح کرد: امروز رهبری جبهه حق در مقابل جبهه باطل برعهده جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و دشمن صهیونیستی با استفاده از تمام ابزارهای خود در حال انجام جنایت در فلسطین و غزه بوده و مستکبران عالم ایستاده آنها را تشویق می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز عاشورای دیگری در جهان در حال رقم خوردن است و رژیم صهیونیستی با پشتیبانی استکبار جهانی زنان، کودکان و افراد بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند و پاسخگوی این جنایت دردناک نیستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه بیان کرد: عملیات مرصاد یادآور شهادت و شجاعت‌های رزمندگانی است که در مقابل گروهک منافقین ایستادند و اجازه پیش‌روی به آنها را ندادند و امروز در سالروز آن راهیان نور دانش‌آموزی غرب و شمال‌غرب افتتاح می‌شود که بخش زیادی از شهدای دوران دفاع مقدس از همین دانش‌آموزان بودند.

ریحانی خاطرنشان کرد: امروز دانش‌آموزان در خط مقدم و نخست جهاد فرهنگی و اعتقادی قرار دارند و امام خمینی (ره) جام زهر و قطع‌نامه‌ را پذیرفتند تا فرهنگ ایثار و شهادت حفظ و دست دشمنان در میز مذاکره خالی و رژیم بعثی خلع سلاح شود.

وی اضافه کرد: منافقین بهترین ابراز رژیم بعثی برای حمله به ایران اسلامی بودند زیرا دست آنها در میز مذاکره خالی بود و از سوی دیگر توان نگهداری از گروه را با پایان جنگ تحمیلی نداشتند و با همین استدلال منافقین با تجهیزات کامل راهی کشورمان شدند و این وعده خداوند است که دشمنان شما از احمق‌ها باشد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تأکید کرد: وعده خداوند متعال پیروزی جبهه حق بر باطل است و با ایستادگی و مقاومت می‌توان در برابر دشمنان به پیروزی رسید و مردم ایران نشان داده‌اند که با پیروی از ولایت‌ فقیه با تمام توان ایستاده‌اند و رمز پیروزی در حوادث مختلف ولایت‌پذیری است.

ریحانی با اشاره به اینکه نقش ارتش و هوانیروز در عملیات مرصاد ارزنده است، گفت: در جریان این عملیات حجم قابل توجهی از نفرات و تجهیزات منافقین نابود شد و جنایات این گروه با داعش و رژیم صهیونیستی قابل مقایسه نیست زیرا در بیمارستان اسلام‌آبادغرب جنایت‌های بسیاری را رقم زدند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از