حالت تاریک
Image
Logo
یکشنبه, 15 مهر 1403
ولایت‌مداری نمازگزاران دیروز به دنیا ثابت شد
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

ولایت‌مداری نمازگزاران دیروز به دنیا ثابت شد

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: روز گذشته همه مردم از پیر تا جوان آمده بودند تا به دنیا ثابت کنند که زیر پرچم ولایت هستند و در مواقع لزوم آماده جان‌فشانی هستند‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: نماز سیاسی - عبادی روز جمعه به امامت مقام معظم رهبری نمایش قدرتی بود که توسط ملت انقلابی ایران به رخ استکبار جهانی به ویژه رژیم اشغالگر صهیونیستی، کشیده شد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه عنوان کرد: حضور جمعیت چند میلیون نفری امت اسلامی برای اقامه نماز جمعه در عالم بی‌نظیر بود و نشان از حضور مردم در زیر خیمه ولایت دارد‌.

 نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه بیان داشتند که برای تصمیماتی که در میدان گرفته می‌شود نه خیلی عجله می‌کنیم و نه بسیار صبوری خواهیم کرد، اما معقولانه، با تدبیر و اندیشه اقدامات نظام را پیش خواهیم برد.

حسینی‌کیا با بیان اینکه روز جمعه، روز وحدت، همدلی و یکپارچگی بود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیاناتشان به نوعی آینده را ترسیم کردند و تأکید داشتند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران در مسیر رشد و بالندگی خود قرار دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با دادن امیدی به افرادی که در جبهه مقاومت حضور دارند، تأکید کرد: شما پیروز میدان هستید و مطمئن باشید که با شهادت سید حسن نصرالله، جبهه مقاومت در این مسیر پررونق‌تر و پر‌شتاب‌تر، پیش خواهد رفت.

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رؤسا و حاکمان کشورهای اسلامی باید بدانند که اگر وحدت داشته باشند، رژیم غاصب صهیونیستی از بین خواهد رفت و شکست او قطعی است.

وی در ادامه افزود: روز گذشته همه مردم از پیر تا جوان آمده بودند تا به دنیا ثابت کنند که زیر پرچم ولایت هستند و در مواقع لزوم آماده جان‌فشانی هستند و اگر مقام معظم رهبری اذن بدهند همه آن‌ها آماده جنگ و اعزام به لبنان و غزه هستند.

حسینی‌کیا در پایان گفت: حضور مقام معظم رهبری و اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه و اقامه نماز عصر توسط ایشان یک پیام برای تمام دولت‌مردان دنیا و سردمداران رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود که توسط رسانه‌های مختلف به دنیا مخابره شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از