حالت تاریک
امام‌ جمعه کرمانشاه:

ملت ایران خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است

ملت ایران خط قرمز نظام جمهوری اسلامی  است

با بیان اینکه همه دشمنان بدانند ملت شریف ایران خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است، گفت: هر قدرت بین‌المللی و منطقه‌ای که مزدور رژیم صهیونیستی هستند بخواهد کوچک‌ترین تعرضی به ملت ما کنند به اشد مجازات خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: انسان مومن دچار غفلت نمی‌شود و در این میان خداوند از بندگان خود انتظار انفاق دارد.

وی با اشاره به اینکه این ایام عطر ولادت ائمه طاهرین (ع) جامعه اسلامی را معطر کرده، افزود: دوشنبه سالروز ولادت امام محمدتقی (ع) و پنج‌شنبه سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری خاطرنشان کرد: روز پدر فرصتی برای احترام کوچک‌ترها به پدرها، پدربزرگ‌ها و اجداد است و نام‌گذاری چنین روزی اقدامی به حق برای احترام به کسانی است که عمری ستون زندگی بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: شکستگی چهره بزرگترها گویای رنج و زحمت آن‌ها است که از مسیر حلال کسب درآمد کرده‌اند پس نسل باید از زحمت بزرگترها تقدیر کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری با بیان اینکه مبادا فرزندی با اظهار توقعات بی‌جا پدری را شرمنده، مورد سوال یا توبیخ قرار دهد، گفت: پدران کتوم هستند و تنها با نگاه صحبت می‌کنند اما پشت این سکوت حرف‌های زیادی نهفته است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: گاهی اظهار توقع بی‌جا از سوی فرزندان باعث می‌شود پدران چنین تصور کنند که زحمات آن‌ها نادیده گرفته می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: همین که پدران ما کلمه توحید را بر زبان ما جاری کردند و عقیده به خدا، پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) را در قلب ما کاشتند بزرگترین حق را برای ما ایجاد می‌کند پس باید قدردان آن‌ها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هنگامی که فرزندان به حدی از رشد می‌رسند باید حکم کمک‌کننده را پیدا کنند البته جامعه ما به این ارزش‌ها توجه دارد هرچند که ممکن است موارد نادری خارج از این قاعده نیز باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به گردهمایی ائمه جمعه در محضر رهبر انقلاب، گفت: رهبر انقلاب بر نقش و جایگاه بسیار مهم مردم در همه عرصه‌ها متمرکز شدند.

وی افزود: ملت ما مردمانی بسیار خوب و از مردم زمان پیامبر(ص) با فضیلت‌تر هستند چون در همه صحنه‌ها پای کار اسلام و مکتب ایستادند، در واقع مردم اساس نظام شریف را برپا کردند.

به گفته امام جمعه کرمانشاه مردم در سال ۴۲ در تهران ورامین به میدان آمدند اما رژیم ستمشاهی قیام آنها را سرکوب کرد تا اینکه در ۵۷ موج جمعیت مثل سیل بیرون آمد و رژیم شاهنشاهی را با خود برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری اذعان کرد: ملت ایران در آن برهه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رای آری داد و مردم نوع حکومت را تعیین کردند و باقی مراحل نظام و قانون را قرار دادند.

وی افزود: امروز افتخار رهبر انقلاب، مسئولان و  رئیس‌جمهور این است که خود را خادم مردم می‌دانند و این ناشی از جایگاه و عظمت ملت شریف مردم در همه صحنه‌ها است و به همین دلیل دشمن در برابر عظمت ملت ناکام مانده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری اذعان کرد: مردم مومن عمود و خیمه دین اسلام و مکتب انقلاب نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و این بزرگترین افتخار است که یک ملت در خدمت اسلام، توحید و اهل بیت پیامبر( ص)باشد که البته این موضوع به برکت نظام برخاسته از مردم نصیب ملت شده است.

وی افزود: سپاه پاسداران در این ایام خیمه‌های فساد و لانه‌های دشمنان مردم را در نقاط دور و نزدیک هدف موشک‌های بالستیک قرار داده که این امر به اتکای مردم برای حراست از ملت ایران اسلامی است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمنان به‌عنوان خفاش‌های شب‌پرست تعدادی از افراد بی‌گناه را در گلزار شهدای کرمان به خاک و خون کشیدند که در مقابل سپاه پاسداران، مقر اربابان آنها در اربیل و داعش در سوریه را با موشک‌های جمهوری اسلامی ایران مجازات کرد‌

 حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری گفت: همچنین دست سپاه به‌عنوان فرزندان این نظام و به نیابت مردم از آستین بیرون آمد و مقابل مزدورانی که سال‌ها در پاکستان لانه کرده بودند گرفته شد.

وی با بیان اینکه همه دشمنان بدانند ملت شریف ایران خط قرمز نظام جمهوری اسلامی  است، افزود: هر قدرت بین‌المللی و منطقه‌ای  که مزدور رژیم صهیونیستی هستند بخواهد کوچک‌ترین تعرضی به ملت ما کنند به اشد مجازات خواهد رسید.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری، دنیای اسلام، انتقام شهدای غزه، جبهه مقاومت و شهدای اسلام را خواهد گرفت البته دلاورمندان یمنی به تنهایی با انگلیس درگیر شدند و آنها را سرجای خود نشاندند تا به دنیا اثبات شود که این ببر کاغذی تنها مترسکی پوشالی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در همه عرصه‌ها  تا پیروزی نهایی مدافع مظلومان است، افزود:  انصارالله یمن به تنهایی حریف ائتلاف آمریکا و انگلیس است و در حال حاضر نیازی به ورود نظام جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه جبهه مقاومت حریف رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است‌.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از