حالت تاریک

پروژه آسفالت راه‌های روستایی در سرپل‌ذهاب اجرا می‌شود

پروژه آسفالت راه‌های روستایی در سرپل‌ذهاب اجرا می‌شود

مشاور پارلمانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: به زودی پروژه آسفالت راه‌های روستایی در سرپل‌ذهاب آغاز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، برهان مرادی صبح امروز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های آسفالت راه روستایی شهرستان مرزی سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: با هدف پیگیری مشکلات راه‌های روستایی و آسفالت حوزه انتخابیه و پیگیری دستورات قبلی وزیر، که طی سه مرحله اقداماتی انجام شده از مناطقی از سرپل‌ذهاب بازدید به‌عمل آمد.

 مشاور پارلمانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: در این راستا با پیگیری نماینده حوزه انتخابیه سرپل‌ذهاب ۵۰ درصد از طلب پیمانکار پروژه آسفالت راه روستایی در این منطقه پرداخت شده و به زودی کار را آغاز خواهد کرد.

 آسفالت ۹۸ درصدی راه‌های روستایی در سرپل‌ذهاب

 فریبرز کرمی نیز در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، گفت: امروز در معیت مشاور پارلمانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نماینده مردم سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس بازدید از منطقه دشت ذهاب و تعهداتی که دولت برای خدمت به مردم منطقه داشته، صورت گرفت.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: درصدد هستیم راه روستایی مناطق بالای ۲۰ خانوار را آسفالت کنیم، اگرچه ۹۸ درصد راه‌های روستایی در سرپل‌ذهاب از آسفالت برخوردار هستند.

 کرمی اذعان کرد: حجم کار انجام شده در منطقه، در ۱۰۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده همچنین درصدد هستیم در آینده مجوزی برای ساخت و نگهداری راه روستایی در مناطق دارای کمتر از ۲۰ خانوار را انجام دهیم و به‌دنبال تعهداتی که سازمان راهداری و دولت پذیرفته، اعتبارات مورد نیاز و پیمانکار را جذب کنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از