پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-23 15:11 - شماره خبر : 8908 0
رئیس بیمه سلامت شهرستان جوانرود خبر داد:

پوشش ۶۴ درصدی بیمه سلامت جوانرودی‌ها

رئیس بیمه سلامت شهرستان جوانرود از پوشش ۶۴ درصدی بیمه سلامت مردم این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ فرزین حبیبی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در دیدار با فرماندار جوانرود که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت:  بیش از ۶۴ درصد جمعیت جوانرود یعنی حدود ۵۱ هزار و ۸۷۰ نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند، از این تعداد بیش از ۲ هزار نفر از بیماران خاص و صعب‌العلاج هستند. 

رئیس بیمه سلامت شهرستان جوانرود افزود: دهک‌های یک تا پنج به صورت رایگان و بدون پرداخت حق بیمه، بیمه ایرانیان (بیمه شهری) دریافت و دهک‌های ۶ تا ۹ به صورت تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی بیمه ایرانیان را دریافت می‌کنند. 

وی خاطرنشان کرد: پرداخت صد درصدی هزینه  تعرفه خدمات تشخیصی درمانی خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی و به صورت رایگان نظیر بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود انجام می‌گیرد. 

حبیبی بیان کرد: پرداخت تمامی هزینه‌های  خدمات تشخیصی درمانی بیمه‌شدگان با  دهک‌های یک تا سه درآمدی جامعه، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، روستائیان در بخش  بستری و بستری موقت و اورژانس تحت نظر  بیمارستان دولتی دانشگاهی به صورت رایگان است. 

رئیس بیمه سلامت شهرستان جوانرود گفت: افزایش کد خدمتی از ۹ کد به ۵۹ کد جهت خدمات توان‌بخشی افراد معلول، تداوم طرح پزشک خانواده شهری با بستن قرارداد با ۹ پزشک بخش خصوصی و  جمعیتی بالغ بر ۱۷ هزار نفر با پرداخت ویزیت ۱۳ هزار تومانی، پرداخت هزینه‌های خدمات تشخیصی درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج که خارج از بسته خدمتی و غیر بیمه‌ای هستند با تشکیل پرونده خارج از ضوابط و پرداخت به صورت متفرقه از دیگر خدمات بیمه سلامت در شهرستان جوانرود است. 

حبیبی با اشاره به قانون جوانی جمعیت و تأکید مقام معظم رهبری بر این موضوع، یادآور شد: در این حوزه بیمه سلامت پیشگام است به طوری که ۹۰ درصد هزینه‌های بستری و سرپایی مربوط به ناباروری پرداخت می‌شود. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VMzZY
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار