حالت تاریک
در آستانه عید سعیدفطر برگزار می‌شود؛

«نذر پویش رهایی» ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

«نذر پویش رهایی» ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به پویش مردمی «رهایی» از راه‌اندازی این پویش ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کرمانشاه خبر داد.

 

مهرداد چراغی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: نذر ماندگار پویش رهایی در آستانه عید سعید فطر و با همکاری هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و ستاد دیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: شهروندان می‌توانند کمک‌ها و فطریه خود را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۵۸۴۷۴۶۷ به‌نام گروه جهادی حقوق‌دانان جهادگر واریز کنند.

وی عنوان کرد: از همه شهروندان دعوت می‌شود به این پویش مردمی بپیوندند تا با جمع‌آوری کمک‌های نقدی، تعدادی از زندانیان غیرعمد در آستانه عید فطر به آغوش خانواده برگردند.

چراغی خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز می‌توانند مبالغ زکات فطریه خود را در راستای آزادی زندانیان نیازمند اختصاص داده و یک زندانی دردمند به آغوش خانواده بازگردد و نیز جامعه از مواهب معنوی این اقدام خداپسندانه نیز بهره‌مند شود.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه همچنین از برگزار جشن گلریزان در زورخانه فردوسی شهر کرمانشاه خبر داد.

وی یادآوری کرد: در ایام ماه مبارک رمضان تعداد چهار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد کرمانشاهی با کمک خیرین از زندان رهایی پیدا کردند.

انتهای خبر/

«نذر پویش رهایی» ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
«نذر پویش رهایی» ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از