پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1402-10-14 01:41 - شماره خبر : 3744 0

پیام فرمانده ثلاث‌باباجانی درپی حادثه تروریستی کرمان

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ثلاث باباجانی طی پیامی حادثه‌ تروریستی در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ثلاث باباجانی طی پیامی حادثه‌ تروریستی در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران، بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.

اینگونه حرکات کوردلانه ثابت می‌کند دشمنان قسم خورده این ملک و ملت به چه درماندگی افتادند که به خون کودکان و زنان هم رحم نمی‌کنند ولی آنان الخصوص رژیم صهیونیستی و آن آمریکا جنایتکار بداند که این چنین اقداماتی نمی‌تواند اراده مردم ایران در پاسداری از انقلاب را بکاهد

اینجانب ضمن محکومیت شدید این اقدام منزجر کننده و تروریستی و آرزوی سلامتی کامل برای مجروحان این حادثه تلخ، شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، خانواده‌های گرانقدر آنان و همچنین مردم ولایتمدار صمیمانه تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهدای گرانقدر در ایام ولادت‌ام ابیها، حضرت صدیقه طاهره(س) علو درجات و رضوان الهی را از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌کنم.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VbrP2
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار