حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه:

کرمانشاه آماده میزبانی از زائران اربعین است

کرمانشاه آماده میزبانی از زائران اربعین است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به زائران اربعین بالاترین مقام است، گفت: کرمانشاه آماده میزبانی از زائران اربعین است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ غلام‌علی یاربیگی صبح امروز سه‌شنبه در مراسم آئین بدرقه و آغاز عملیات جابه‌جایی زائران اربعین در مرز خسروی اظهار داشت: استان کرمانشاه با تقدیم ۹ هزار و ۸۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس نقش مهمی را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل ایفا کرده و اجازه نداده یک وجب از خاک کشورمان کم شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه به سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی مشهور است و با ایثار و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس و طی سالیان پس از آن امنیت و آرامش در مرزهای کشور به‌ویژه مرز خسروی توسط نیروهای نظامی و انتظامی ایجاد شده تا امروز شاهد میزبانی از زائران اربعین حسینی باشیم.

یاربیگی تصریح کرد: تمام مسئولان کشوری و استانی برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم اربعین حسینی به میدان آمده‌اند تا زمینه تسهیل تردد زوار در مرزهای غربی کشور به‌ویژه مرز بین‌المللی خسروی فراهم شود و زوار بتوانند با خیال آسوده به این سفر معنوی اعزام شوند.

وی ادامه داد: امروز ۱۷۰ دستگاه‌ اتوبوس از ناوگان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه به مرز بین‌المللی خسروی اعزام می‌شوند و این اقدام ارزشمندی محسوب می‌شود و کرمانشاه آماده میزبانی از زائران اربعین است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه بیان کرد: حضرت زینب (س) برای زنده نگه‌داشتن قیام عاشورا و ارزش‌های اسلامی گام برداشت و ایشان بهترین الگو برای جهاد تبیین هستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از