پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-28 13:03 - شماره خبر : 10098 0
رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه مطرح کرد:

کرمانشاه میزبان هیأت تجاری سلیمانیه

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: در روزهای آینده رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه با هیأت همراه به استان کرمانشاه خواهند آمد و در حال آماده‌سازی و هماهنگی جلسات هیأت تجاری سلیمانیه با مدیران و مسئولان استان هستیم.

رضا سلیم‌ساسانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از زمان تصدی مسئولیت در اتاق بازرگانی استان کرمانشاه تا به امروز برنامه ما این بوده که این اتاق متعلق به همه فعالان حوزه بازرگانی و اقتصادی در سطح استان باشد و هیچ‌گونه انحصاری در اتاق بازرگانی وجود ندارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی انجام شده از جمله دعوت از فعالان اقتصادی کشور بنگلادش که به ایران آمدند و جلسات متعددی در راستای مراودات اقتصادی برگزار شد و قطعاً نتایج خوبی نیز به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: پس از مدت‌ها که هیچ‌گونه مراوده اقتصادی با سلیمانیه عراق انجام نشده، در روزهای آینده رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه با هیأت همراه به استان کرمانشاه خواهند آمد و در حال آماده‌سازی و هماهنگی جلسات هیأت تجاری سلیمانیه با مدیران و مسئولان استان هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی برای فعالان بازرگانی هستیم چرا که یکی از وظایف اصلی اتاق بازرگانی در قبال افرادی که دارای کارت بازرگانی هستند، آموزش تخصصی است.

سلیم‌ساسانی تأکید کرد: همه کمیسیون‌های اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، از جمله کمیسیون صنعت و تجارت، کمیسیون انرژی، کمیسیون داوری و حقوق، کمیسیون گردشگری و... فعال و در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: از همه افرادی که دارای کارت بازرگانی هستند درخواست می‌کنم انتقادات و پیشنهادات خود را به اتاق بازرگانی ارسال کنند چرا که نهاد متعلق به همه مردم است و ما وظیفه داریم که با همه مردم یکسان برخورد کرده و ارائه خدمات را به صورت عادلانه انجام دهیم.

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک استان با کشور عراق، بر ظرفیت عظیم اقتصادی این استان تأکید کرد و افزود: وجود پنج مرز رسمی در استان کرمانشاه، ظرفیت بسیار عظیمی است که باید به طور کامل در راستای توسعه و رشد اقتصادی استان کرمانشاه به کار گرفته شود.

سلیم‌ساسانی در پایان با اشاره به آمار کلی صادرات و واردات کشور عراق، اظهار داشت: از مسئولان استان تقاضا داریم که مرزهای تجاری، محلی برای صادرات تولیدات داخلی و به ویژه تولیدات بومی استان کرمانشاه باشد.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/Ng3EY
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار