حالت تاریک
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

کنگره شهدای کرمانشاه مهرماه آینده برگزار می‌شود

کنگره شهدای کرمانشاه  مهرماه آینده برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) از برگزاری کنگره شهدا همزمان با سال‌روز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار بهمن ریحانی صبح امروز شنبه در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، اظهار داشت: از همه کسانی که در دو رویداد بزرگ تاریخی و تأثیرگذار، تلاش کردند، تقدیر می‌کنم که سبب شدند رویدادهای بزرگی چون راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌وقوع بپیوندد. 

وی افزود: مردم با وجود همه اقدامات دشمنان و امپراتوری رسانه‌ای آن‌ها برای ایجاد فضایی مسموم در جامعه حضور یافتند و در استان کرمانشاه این حضور نسبت به سنوات گذشته حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد افزایش داشت که نشان از پایبندی و اعتقاد به نظام و انقلابی بودن مردم غیور ایران اسلامی دارد. 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: رویداد دوم نیز حضور مردم در انتخابات بود در واقع مردم و مسئولان در این رویداد سنگ تمام گذاشتند درحالی‌که دشمن بنا را بر مشارکت زیر ۲۰ درصدی گذاشته بود اما مردم به لطف خدا پای صندوق‌های رأی آمدند و تمام معادلات دشمن را بهم ریختند و با وجود شرایط نامناسب معیشتی اقدام مردم قابل‌تقدیر بود و نشان دادند همواره پای‌کار نظام و انقلاب هستند. 

سردار ریحانی بیان کرد: بنا داریم در مهرماه سال آینده به‌عنوان سال‌روز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه را برگزار کنیم. 

وی در رابطه با جایگاه استان کرمانشاه، افزود: استان کرمانشاه در برگزاری کنگره‌های شهدا، جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد چرا که به‌عنوان محور غرب در دفاع مقدس، علاوه بر تقدیم ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، این استان قدم‌گاه شهدای غیربومی بسیاری بوده که به این منطقه آمده و مسئولیت داشتند و در جبهه‌های غرب به شهادت رسیده‌اند. 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تا به امروز اقدامات خوب و بسیار زیادی در استان کرمانشاه انجام شده، اما متأسفانه در استان یک محل مناسب برای برگزاری کنگره شهدا نداشتیم که اکنون در حال ساخت این فضای هستیم تا در شأن مراسم کنگره شهدا باشد.

 

انتهای خبر/

کنگره شهدای کرمانشاه  مهرماه آینده برگزار می‌شود

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از