حالت تاریک
رئیس بنیاد شهید گیلانغرب مطرح کرد:

کنگره شهدا رویدادی در مسیر تکریم شهیدان

کنگره شهدا رویدادی در مسیر تکریم شهیدان

رئیس بنیاد شهید گیلانغرب گفت: کنگره  یاد شده به منظور تجلیل از شهدا و تکریم آن‌ها برگزار می‌شود و این نشست‌ها در راستای یادآوری دستاوردها و افتخارات شهدا، نشر فرهنگ جهاد و شهادت و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

همایون نکوکاریان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: کنگره شهدای استان به منظور گرامیداشت شهدای کرمانشاه و یادآوری دستاوردهای آن‌ها در دفاع از انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر هجمه ضد فرهنگی دشمنان برگزار می‌شود. 

وی تصریح کرد: شرکت در این کنگره فرصتی برای  نشر فرهنگ شهادت و افتخارات شهدا، به یادآوری مقاومت و ایثارگری در جامعه و تقویت اراده ملت برای مقابله با تهدیدات خارجی و داخلی دشمنان است. 

نکوکاریان افزود: این کنگره به عنوان یک رویداد معنوی و الهیاتی، قطعاً با استقبال و شور و اشتیاق مردم کرمانشاه همراه است و نمادی از وحدت و همبستگی ملت ایران در مقابل دشمنان خود محسوب می‌شود. 

وی یادآور شد: کنگره  یاد شده به منظور تجلیل از شهدا و تکریم آن‌ها برگزار می‌شود و این نشست‌ها در راستای یادآوری دستاوردها و افتخارات شهدا، نشر فرهنگ جهاد و شهادت و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گیلانغرب به اهداف این کنگره و همایش‌های آئینی و معنوی اشاره و گفت:  تقویت اراده و ایثارگری در جامعه برای مقابله با تهدیدات خارجی و داخلی، ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری در جوانان و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و تربیت نیروهای مؤمن و متعهد به اهداف انقلاب از اهم اهداف برگزاری است. 

برگزاری چنین جشنواره فاخری برای شهدای استان کرمانشاه باعث تقویت هم‌بستگی و وحدت ملی می‌شود و می‌تواند نقش مهمی در از بین بردن تقابل‌ها در جامعه داشته باشد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از