حالت تاریک
فرماندار کرمانشاه:

۶۳۶شعبه اخذ رأی در کرمانشاه دایر می‌شود

۶۳۶شعبه اخذ رأی در کرمانشاه دایر می‌شود

فرماندار کرمانشاه گفت:: شهرستان کرمانشاه ۶۳۶ شعبه اخذ رأی دارد که ۵۳۶ شعبه آن در شهر کرمانشاه برپا خواهد شد که ۶ هزار نفر نیروی انسانی به همراه یک هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو برای این امر ساماندهی شده است.

محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه ۵۷ درصد جمعیت استان کرمانشاه در مرکز استان قرار دارد و ۸۲ درصد آن‌ها در شهرستان کرمانشاه سکونت دارد، برگزاری انتخابات در این شهرستان نیازمند اقدامات بیشتری است.

فرماندار کرمانشاه گفت: ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه همزمان با استان در فرمانداری کرمانشاه با ۱۳ کمیته تشکیل شد تا بتوانیم انتخابات را به بهترین وجه ممکن برگزار کنیم.

آمویی بیان کرد: در فرآیند انتخابات ۵۴۶ نفر پیش ثبت‌نام کردند که ۲۸۹ نفر موفق به ثبت‌نام نهایی و تاکنون ۶۰ نفر تایید صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در چهار بخش، حوزه‌های فرعی و مرکز شهرستان برگزار می‌شود و شهرستان کرمانشاه با توجه به تنوع قومی دارای یک حوزه رأی کلیمیان است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات خبرگان رهبری نیز در همزمان با سراسر استان در شهرستان کرمانشاه برگزار می‌شود که برای پاسخگویی به توزیع جمعیت در شهرستان ۳۵ شعبه جدید ایجاد شده و تعداد شعب اخذ رأی از ۱۲ به ۴۴ مسجد افزایش یافته است.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: شهرستان کرمانشاه ۶۳۶ شعبه اخذ رأی دارد که ۵۳۶ شعبه آن در شهر کرمانشاه برپا خواهد شد که ۶ هزار نفر نیروی انسانی به همراه یک هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو برای این امر ساماندهی شده است.

آمویی عنوان کرد: برای برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات نشست‌های تبیینی برای جامعه هدف شامل دانشجویان، معلمان، اهل سنت، اهل حق و فرهنگیان برگزار شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از