حالت تاریک
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی کرمانشاه:

حضور در راهپیمایی 13آبان نشان از دشمن‌شناسی مردم‌است

حضور در راهپیمایی 13آبان نشان از دشمن‌شناسی مردم‌است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت: امروزه مردم با آگاهی از نقشه‌های شوم استکبار جهانی و دشمن‌شناسی به بیداری دست پیدا کرده‌اند.

حجت الاسلام علی‌مراد کماسی امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، گفت: استکبار جهانی از زمان پیدایش تاکنون مشغول به توطئه‌چینی و فتنه‌گری بر علیه مظلومان عالم بوده است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه افزود: امروزه مردم با آگاهی از نقشه‌های شوم استکبار جهانی و دشمن‌شناسی به بیداری دست پیدا کرده‌اند و این خود بهترین انگیزه برای حضور در میادین و اجتماعاتی است که بر علیه استکبار جهانی وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه امسال عملیات شدید صهیونیست‌ها با حمایت استکبار جهانی آمریکا و کشورهای اروپایی بر علیه مردم مظلوم غزه شکل گرفته است، گفت: جنایات صهیونیست‌ها، قلب آزادگان جهان را به درد آورده و استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری و هجوم به مراکز غیر نظامی و کشتار زنان و کودکان تنها بخش کوچکی از اقدامات چرکین این رژیم است.

 

حجت‌الاسلام کماسی تصریح کرد: به‌خاطر همین جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش مردم سراسر جهان با آمدن به خیابان‌ها و حضور در تظاهرات با مردم مظلوم غزه همدردی می‌کنند ما هم با حضور در این راهپیمایی حمایت خود را از مردم ستم‌دیده غزه ابراز می‌داریم.

 وی خاطرنشان کرد: حوادث خونین غزه در این روزها چنان فجیع و دردناک است که نمی‌توان غم سنگین ناشی از آن را با زبان و قلم بیان کرد و قلوب مسلمین و تمامی آزادی خواهان جهان نسبت به جنایاتی که امروز در غزه اتفاق می‌افتد، محزون است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد:  به خاک و خون کشیدن صدها انسانی که بخاطر وحشی‌گری‌های اشغالگران، بیمارستان را سرپناه خود قرار داده‌اند، نشانگر عجز و پستی رژیم اشغالگر قدس و خفت و خواری آنها است.

‌ حجت‌الاسلام کماسی با بیان اینکه این جنایات قلب تمام آزادی‌خواهان عالم را جریحه‌دار کرده است، افزود: این رژیم منحوس بیش از هشت دهه ظلم و اشغالگری، فساد،‌ جنایت،‌ غارت و کودک‌کشی باید خود را برای رسیدن به تاوان اقداماتش آماده کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از