حالت تاریک
پیام شهدا؛

از هیچ نیرویی جز خدا نترسید

از هیچ نیرویی جز خدا نترسید

شهید والامقام «محمدصادق بهرامی» در وصیت‌نامه‌اش نوشته است: از هیچ نیرویی نترسید غیر از خدا چون آن‌ها همه‌عدم هستند جز الله.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید محمدصادق بهرامی یکم فروردین ۱۳۳۷، در روستای تنگ موسی از توابع شهرستان خرم‌آباد به دنیا آمد. پدرش ایمانقلی، کشاورز بود و مادرش پری‌جان نام داشت. تا پایان دوره کاردانی درس خواند. معلم بود. سال ۱۳۶۳ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دوم خرداد ۱۳۶۵، در حاج عمران عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. مزار او در زادگاهش واقع است.

در ادامه وصیت نامه این شهید والامقام را می‌خوانید:
اگر کشته شویم پیروزیم و اگر بکشیم هم پیروزیم. «امام خمینی»
بنام آنکه جان داد تا چگونه زیستن و زندگی کردن را خود انسان انتخاب کند و بخواهد خلیفه خدا در زمین باشد و اگر نخواهد که از حیوان پست‌تر است تبدیل شود.

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد و ان محمد رسول الله گواهی می‌دهم که جز خدای یکتا خدایی نیست و محمد (ص) پیامبر خداست و امام امت ولی امر اوست.

راستی چه بنویسم که در پیشگاه خدا شرمنده نشوم، در پیشگاه خدا چون هیچ ندارم به جز گناه فقط پناه می‌برم به خدای رحمن. خدایا همچنان که آگاهی ما دست خالی بسوی تو می‌آییم و امیدواریم که با فضلت با ما رفتار کنی نه با عدلت.

خدایا چنان مرا بمیران تا تو راضی باشی و ما رستگار. خدایا ما را بیامرز که امیدواریم به رحمت تو و تو دریای رحمتی ما را غرق بگردان در رحمت خود.

سخنی چند با دوستان و آشنایان خود دارم؛ برادران اگر کمی فکر کنیم آخر کار همه ما مردن است. کل نفس ذائقه الموت. هر کسی خواهد مرد ولی چه بهتر مردنی در راه خدا و چه شیرین جان دادنی در راه خدا. من که سراغ ندارم و فکر نکنم باشد و نیست و از هیچ نیرویی نترسید غیر از خدا چون آن‌ها همه‌عدم هستند جز الله. بنده با علم یقین و رضایت کامل به پیام رهبر عزیز لبیک گفته و به یاری خدا تا آیه شریفه قرآن را در جهان پیاده نکنیم از پای نخواهیم نشست. «و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه». یعنی قتال خواهیم کرد تا فتنه‌ای در روی زمین هست. صدام و عراق که چیزی بیش نیست و از تمام کسانی که مسلمان و مقلد امام و آزاده می‌باشند می‌خواهم که تا قطره خونی در بدن دارند امام را تنها نگذارند و فقط و فقط گوش به فرمان امام و یاران عزیز او باشند که وعده و مژده می‌دهم رستگاری در خط امام می‌باشد که همان خط انبیاست.

درباره‌ی جنگ بگویم، بنگرید در برابر مردم مسلمان ما تمام ابر جنایتکاران دنیا ایستاده‌اند باید نشست و دست روی دست گذاشت؟ خیر! چون ما اعتقاد به معاد داریم باید برخیزیم و دفاع کنیم و اساس و سرلوحه کار پیشوایان ما مقابله با دشمنان اسلام بوده. صدام و حامیان آن را به یاری خداوند پوزشان را به خاک بمالیم.

خدایا تو از ما قبول کن این جانی را که تعلق به خودت دارد در راه تو می‌دهم و قبول کنید دوستان من به حدیث بسیار اعتقاد دارم. حدیث داریم که اگر چهل مومن برای کسی طلب عفو کند آمرزیده می‌شود. شما هم برای من طلب عفو کنید باشد که با شهید شدن خود دین خود را ادا کرده باشم و از همه کسانی که پشت سر من حرف زده‌اند آنان را حلال می‌کنم به خاطر رضای خدای بزرگ و از آنان می‌خواهم به قلب شکسته تمام مادر شهیدان من را حلال کنند. تمام کسانی که غیبت مرا کرده‌اند برای رضای خدا آن‌ها را حلال می‌کنم. اگر شهید شدم پدر و مادرم مرا حلال کنند چون که آنان را زیاد اذیت کرده‌ام و از مادرم می‌خواهم که هیچ ناراحتی نکند زیرا دشمنان اسلام خوشحال خواهند شد بلکه شاد و خندان بایستند.

خدایا مرا بیامرز. خدایا العفو. والسلام به امید پیروزی اسلام بر تمام کفر.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
خداحافظ محمد صادق بهرامی

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از