حالت تاریک
امام جمعه کنگاور:

اعتكاف از بركات انقلاب اسلامي است

اعتكاف از بركات انقلاب اسلامي است

امام جمعه کنگاور گفت: اعتکاف یکی از سنت‌هایی است که به برکت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا احیا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هماهنگی مراسم اعتکاف در کنگاور، اظهار داشت: اعتکاف یکی از سنت‌هایی است که به برکت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا احیا شده است.

وی به آثار اعتکاف در زندگی افراد اشاره کرد و ادامه داد: مراسم معنوی اعتکاف از خالص‌ترین عبادات است و تاثیر فراوانی برای فرد معتکف و حتی جامعه به همراه دارد.

ایرج صادقی نیز در ادامه این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم اعتکاف، اذعان کرد: اعتکاف فرصتی برای شستشوی آلودگی‌های گناه، نورانی ساختن دل و صفا بخشیدن به روح است.

فرماندار کنگاور تاکید کرد: مراسم معنوی اعتکاف باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری اعتکاف یکی از رویش‌های انقلاب است، به همین علت نیز باید در ترویج آن از هیچ کوششی دریغ نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کماسی؛ مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگاور نیز اظهار داشت: در این جلسه، برنامه‌های متنوعی برای ایجاد محیط معنوی در فضای اعتکاف و بهره‌گیری از این فرصت برای ترویج مفاهیم ارزشمند دینی، مطرح و به تصویب رسید.

وی در پایان درخصوص مساجد مشخص شده برای برگزاری مراسم اعتکاف، تصریح کرد: مراسم معنوی اعتکاف در  روزهای ۱۳.۱۴ و ۱۵ ماه رجب در مسجد جامع کنگاور برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کماسی گفت: برادران معتکف در مسجد صاحب‌الزمان (عج) کنگاور  و بانوان در مسجد جامع شهر گودین  و مسجد  جامع روستای قارلق مراسم معنوی اعتکاف را برگزار خواهند کرد.

انتهای خبر/

اعتكاف از بركات انقلاب اسلامي است
اعتكاف از بركات انقلاب اسلامي است
اعتكاف از بركات انقلاب اسلامي است
اعتكاف از بركات انقلاب اسلامي است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از