حالت تاریک
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خبر داد:

استقرار ۱۰۰ خودروی هلال احمر در کرمانشاه

استقرار ۱۰۰ خودروی هلال احمر در کرمانشاه

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه گفت: با شروع طرح اربعین در استان کرمانشاه بیش از ۱۰۰ خودرو امدادی و عملیاتی از جاده‌های شهرستان کنگاور تا نقطه صفر مرزی و در مسیر استان ایلام نیز تا پایان بخش حمیل در حال ارائه خدمات هستند.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه ایام اربعین جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تعداد پایگاه‌های ثابت و پست‌های موقت را به ۴۷ پایگاه و پست افزایش داده که از ورودی استان و شهرستان کنگاور تا نقطه صفر مرزی در حال خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع)، هستند.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه عنوان کرد: در طرح اربعین بیش از ۲۵۰ نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه روزانه در حال خدمت بوده و تیم‌های واکنش سریع آقایان و بانوان  در حال حاضر به صورت شبانه‌روزی در پایانه مرز خسروی مستقر هستند.


محمدی از استقرار و آماده‌باش بیش از ۱۰۰ خودروی امدادرسان خبر داد و گفت: با شروع طرح اربعین در استان کرمانشاه بیش از ۱۰۰ خودرو امدادی و عملیاتی از جاده‌های شهرستان کنگاور تا نقطه صفر مرزی و در مسیر استان ایلام نیز تا پایان بخش حمیل در حال ارائه خدمات هستند.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه اذعان کرد: برای تسریع در خدمات اورژانسی یک فروند بالگرد آماده و در پایانه مرز خسروی مستقر است که در مواقع اضطراری از آن استفاده خواهیم کرد.

محمدی با اشاره به خدمات‌دهی هلال احمر استان در حوزه‌های آموزشی و فرهنگی، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه علاوه بر آمادگی کامل در حوزه خدمات امدادی، در بحث مسائل آموزشی و مسائل فرهنگی نیز در حال خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی است.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه در پایان گفت: یک پایگاه امدادرسانی در خاک عراق برپا شده و با رایزنی‌های انجام شده در حال آماده‌سازی مقدمات برپایی یک پایگاه امدادی دیگر در منطقه خانقین هستیم که به حوادث و سوانح احتمالی، نزدیک‌تر باشیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از