حالت تاریک

برگزاری دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه

برگزاری دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه

دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با هدف عمده کمک به توانمندسازی شغلی و ارتقا کیفی آموزش‌ها و تبلیغ و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در سطح استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» و به نقل از قرارگاه مهارت‌آموزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه؛ مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با هدف عمده کمک به توانمندسازی شغلی و ارتقا کیفی آموزش‌ها و تبلیغ و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در سطح استان کرمانشاه برگزار خواهد شد. 

در این مسابقات سربازان و مربیان و فرماندهان تیم‌های برتر تشویق خواهند شد و مشوق مرحله استانی مرخصی تشویقی، اعطای کارت آزمون‌گری، بخشش اضافه خدمت سنواتی است و مشوق استانی ۱۰ میلیون هدیه نقدی، اولویت در استخدام و اولویت در اعطای وام خوداشتغالی است. 

این مسابقات در ۲۰ رشته تعمیرات خودرو سبک، آشپزی سنتی، آمادگی جسمانی، تعمیزات سخت‌افزار تلفن همراه، عکاسی دیجیتال، حفاظت فیزیکی، نانوایی سنتی لواشی، آرایش‌گری مردانه، سرویس کار خودرو، تعمیرکار برق خودرو، برنامه‌نویسی پایتون، برنامه‌نویسی wEB با PHP، برنامه‌نویسی معماری AUTO CAD، تعمیر و نصب دوربین مداربسته، خیاطی مردانه، درب و پنجره‌ساز پروفیل آهنی، نصاب و تعمیرکار کولرهای گازی پنجره‌ای و اسپیلت، تعمیر آبگرمکن دیواری و پکیج و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که ثبت‌نام دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح تا روز پنج‌شنبه ۱۰ مردادماه ادامه دارد.

برگزاری دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از