حالت تاریک
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

بزرگترین راهبرد دشمن جنگ رسانه‌ای است

بزرگترین راهبرد دشمن جنگ رسانه‌ای است

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) گفت: در عصر کنونی بزرگترین راهبرد دشمن جنگ رسانه‌ای است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار بهمن ریحانی امروز دوشنبه در آیین اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، اظهار داشت: امروزه بزرگترین جهاد این است که افکار جوانان در مسیر انقلاب قرار گیرد.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: در عصر کنونی بزرگترین راهبرد دشمن راه‌اندازی جنگ رسانه‌ای است.

 

وی با اشاره به نقشه‌های دشمنان، گفت: القا و رواج بی‌تفاوتی از برنامه‌های دشمنان است زیرا به‌دنبال بی‌تفاوت شدن، افراد خواری و خفت را خواهند پذیرفت.

 

سردار ریحانی تصریح کرد: اعمالی همچون قتل، ظلم، جنایت و تجاوز در نگاه همه انسان‌ها چه انسان دین‌دار و چه بی‌دین قبیح است اما با راهبرد بی‌تفاوتی به آنها مسلط می‌شوند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با اشاره به هجمه‌های دشمنان در این فضا، گفت: اولین وظیفه این است که سطح سواد رسانه را افزایش دهیم.

 

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: فضای مجازی بسیار وسیع است و بسیاری از افراد در این فضا زندگی می‌کنند بنابراین مجاهدت این است که این فضا را در دست بگیریم.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) بیان کرد: تلاش برای در دست گرفتن فضای مجازی اثرگذار خواهد بود و با اهمیت‌تر اینکه توسط نوجوانان و جوانان انجام گیرد.

 

وی با اشاره به حوادث اخیر در غزه، افزود: امروز در فضای حساس، امنیتی و سرنوشت‌سازی قرار گرفته‌ایم‌.سردار ریحانی تصریح کرد: همه کشورهای مسلمان و غیرمسلمان در حمایت از مردم غزه به پا خاسته‌اند.

بزرگترین راهبرد دشمن جنگ رسانه‌ای است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از