حالت تاریک
فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب خبر داد:

تأمین امنیت زائران اربعین حسینی در سرپل‌ذهاب

تأمین امنیت زائران اربعین حسینی در سرپل‌ذهاب

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب از آمادگی کامل نیروهای انتظامی برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی خبر داد.

نوذر نظری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ گفت: در ایام اربعین حسینی، تمام پرسنل انتظامی به صورت شبانه روزی در خدمت برقراری امنیت زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) هستند و حوزه استحفاظی انتظامی شهرستان سرپل‌ذهاب در کمال نظم و با همراهی دیگر دستگاه‌های اجرایی، زمینه را برای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به زائران اربعین حسینی فراهم می‌سازد.

نظری افزود: پلیس، امسال نیز همچون سال‌های گذشته، با برنامه‌ریزی دقیق و آمادگی کامل در خدمت زائران اربعین حسینی خواهد بود.

وی در ادامه گفت: هدف ما ایمنی تردد زائران است و امیدواریم همه زواری که از مرز خسروی عبور می‌کنند در مسیر رفت و برگشت هیچ مشکلی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز اهتمام بسیار خوبی در شهرستان سرپل‌ذهاب برای ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین وجود دارد و قطعاً زواری که مرز خسروی را انتخاب کنند با آسودگی خاطر می‌توانند به این سفر معنوی مشرف شوند.

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب در پایان، امنیت پیاده روی عظیم اربعین را از شاخص‌های مأموریت بزرگ پلیس عنوان کرد و گفت: امید است که در سال جاری نیز ، همانند سال‌های گذشته بتوانیم خدمت‌گزار خوبی برای زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) باشیم.

 

خبرنگار: سیروس صدیقی

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از