حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

حضور رأی‌اولی‌ها در انتخابات برجسته خواهد بود

حضور رأی‌اولی‌ها در انتخابات برجسته خواهد بود

استاندار کرمانشاه گفت: حضور رأی‌اولی‌ها و دانشجویان یکی دیگر از جلوه‌های باشکوه انتخابات است که آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها برنامه‌های زیادی را تدارک دیده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی صبح امروز شنبه در نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه که با حضور مدیرکل سیاسی وزارت کشور در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه اقداماتی که در ستاد انتخابات استان کرمانشاه انجام گرفته نویدبخش برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت بالا است و تمام مسئولان تلاش خود را برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: یکی از موضوعاتی که در ستاد انتخابات استان کرمانشاه به آن توجه ویژه شده حضور پرشور و مشارکت بالا بوده که جلسات و نشست‌های زیادی برای تحقق آن برگزار شده است.

صحرایی تصریح کرد: هفته گذشته استان کرمانشاه میزبان معاون امور هماهنگی اقتصادی وزارت کشور بود که بازدیدهایی از مناطق مرزی و واحدهای تولیدی استان صورت و در نهایت تصمیمات مهمی برای حل مشکلات و توسعه استان اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه به دنبال افزایش شور و نشاط اجتماعی در استان هستیم، ادامه داد: با توجه به فرصت پیش‌رو شامل اعیاد رجبیه، شعبانیه و دهه فجر برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری جشن‌های بزرگ صورت گرفته تا بتوانیم علاوه‌بر نشاط اجتماعی مشارکت آگاهانه را تبیین کنیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از جلوه‌های باشکوه انتخابات مشارکت خانوادگی است که برای تحقق این موضوع صندوق‌های رای را به مراکز درمانی، کارخانجات و واحدهای تولیدی خواهیم برد و همزمان شرایط حضور خانواده‌ها در کنار یکدیگر را فراهم خواهیم کرد.

صحرایی عنوان کرد: همچنین با مشارکت شهرداران مناطق هشت‌گانه کرمانشاه جشن بزرگی در روز یازدهم اسفندماه در بلوار طاق‌بستان با حضور مردم و برنامه‌های متنوع شامل سرود، نمایش و جشن را برگزار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: حضور رأی‌اولی‌ها و دانشجویان یکی دیگر از جلوه‌های باشکوه انتخابات است که آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها برنامه‌های زیادی را تدارک دیده‌اند و در این راستا از ابتدای امسال جلسات پرسش و پاسخ را برگزار کرده‌ایم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه جزئیات برگزاری انتخابات به صورت مستمر بررسی می‌شود، افزود: هفته گذشته پنج نشست ستاد انتخابات ویژه حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه برگزار شد و آخرین شرایط و وضعیت شهرستان‌های کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از