حالت تاریک
امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی:

تفکر بسیجی تحریم‌ها را بی‌اثر کرد

تفکر بسیجی تحریم‌ها را بی‌اثر کرد

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی در خطبه‌های نماز جمعه گفت: تفکر بسیجی تحریم‌ها را بی‌اثر و مایه وحدت، همدلی و انسجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌رضا اکبری در خطبه‌های این هفته شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت: بسیج، این شجره طیبه به دست مبارک ولی خدا، امام راحل کاشته شده است و این شجره طیبه باعث شد، انقلاب اسلامی در سخت‌ترین دوران که مورد هجمه دنیای استکبار قرار گرفت در هشت سال دفاع مقدس بایستد.

 

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: همین تفکر بسیجی و اخلاص و ایثار مانع شد که ما یک وجب از این خاک را به دشمن ندهیم با وجود تحریم‌ها خود را ساخته و قوی کنیم و دشمن را شکست داده و تحریم‌ها را بی‌اثر و مایه وحدت، همدلی و انسجام شویم.

 

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی در ادامه بیان کرد: در جریان حمله به سوریه بشار اسد در شرف سقوط کامل بود، اما تربیت یافتگان مکتب امام و رهبری، سردار همدانی و سردار قاسم سلیمانی مانع از رفتن بشار اسد شدند و گفتن بماند که ان‌شاءالله پیروز می‌شوید و بسیج مردم در آنجا راه انداختند و پیروز شدند.

 

خطیب جمعه سنقر خاطر نشان کرد: در یمن وقتی عربستان سعودی به نمایندگی از آمریکا و به پشتیبانی از آمریکا حمله به یمن را آغاز کرد این‌ها گفتند ما یمن را یکی دوهفته‌ای تسخیر می‌کنیم اما مغلوب شدند و نقشه‌های پیچیده و ترکیبی استکبار شکست خورد و در حال حاضر یمن به یک قدرت منطقه‌ای مبدل شده است.

 

وی ضمن اشاره به جنایت‌های اسراییل تصریح کرد: امروز اسراییل‌ آتش بس را قبول کرد و این نشانه شکست اسراییل است چون به هیچکدام از اهدافش نرسید و این نشانه پیروزی امت اسلام است.

 

امام جمعه شهرستان سنقر گفت: ایران به این جنگ ورود نظامی پیدا نکرد یک موشک هم به سمت اسراییل برتاپ نکرد اما بخواهیم و رهبر معظم انقلاب اشاره کند حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می‌کنیم.

 

وی در ادامه افزود: فرزندان ایران و پروش یافتگاه مکتب امام و مقام معظم رهبری به چنان اقتداری رسیدند به جای سنگ موشک‌های نقطه زن دارند بجای سنگباران، اسراییل را موشکباران می‌کنند و با تجهیزات می‌توانند اسراییل را به خفت وخواری برسانند.

 

خطیب جمعه سنقر اظهار داشت: دنیا در این فجایع درحال بیدار شدن است موج عظیمی در دنیای غرب ایجاد شده است این مقاومت و صلابت مردمان غزه و فلسطین در مقابل حملات دشمن ستودنی است.

 

حجت الاسلام اکبری ضمن اشاره به تجمعات سراسری مردم دنیا علیه استکبار و صهیونیست تصریح کرد: موج گرایش به خریدن قرآن، قرائت و تلاوت، تدبر در قرآن و دین به برکت خون‌های مظلومان غره در دنیا ورود پیدا کرده است اجتماعات ده‌ها هزار نفری را با عکس مقام معظم رهبری و پرچم ایران و فلسطین در کنار خاک سفید می‌بینیم.

 

وی در پایان تأکید کرد: این موج و تجمعات، جوشش خون مظلومان غزه است این تداوم و ثمرات شجره طیبه بسیج است و ما شاهد تشکیل بسیج مستضعفان عالم در مقابل مستکبران در دنیا هستیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از