حالت تاریک
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه:

زلزله گهواره خسارتی نداشت

زلزله گهواره خسارتی نداشت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به وقوع زلزله ۴.۴ ریشتری در گهواره شهرستان دالاهو گفت: زلزله گهواره خسارتی نداشته است.

محمدباقر محمدی صبح امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: صبح امروز زلزله ۴.۴ ریشتری حوالی گهواره در شهرستان دالاهو استان کرمانشاه را لرزاند که سریعاً گزارش این حادثه به مرکز کنترل و فرماندهی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان و ستاد مدیریت بحران اعلام شد.

مدیرعامل جمعيت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: پس از دریافت گزارش تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال‌احمر به مناطق مختلف اعزام شدند و از طریق خانه‌های هلال، دهیاران و بخشداران گزارش خسارت زلزله جمع‌آوری شد.

محمدی تصریح کرد: پس از اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق مختلف رخداد زلزله هیچ‌گونه خساراتی بر اثر این حادثه رخ نداده و هیچ فردی نیز دچار مصدومیت نشده است و تیم‌های هلال‌احمر هم‌اکنون در منطقه حضور دارند.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع زلزله تمامی شعب شهرستانی و نیروهای هلال‌احمر در آماده‌باش قرار دارند تا در صورت وقوع زلزله به‌سرعت عملیات ارزیابی و امدادرسانی را داشته باشند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه افزود: تیم‌های واکنش سریع و امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه همواره در آمادگی کامل قرار دارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن در هنگام بروز حوادث امدادرسانی لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از