حالت تاریک
امام جمعه هرسین:

شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت است

شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت است

امام جمعه هرسین گفت: سیدالشهدا جبهه مقاومت شهید قاسم سلیمانی است و مردم به پاس قدردانی از این شهید و با هدف تداوم راه ایشان، در مراسماتی که به نام نامی ایشان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی صبح امروز چهارشنبه  در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، بر مشارکت حداکثری مردم در مراسم ۹دی در آستان مقدس امام‌زاده مهدی (ع) و مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در تالار معلم تاکید کرد.

امام جمعه هرسین با بیان اینکه در یوم‌الله ۹ دی ۸۸، ملت ولایتمدار ایران بساط یکی از پیچیده‌ترین فتنه‌ها را درهم پیچید، اظهار داشت: حماسه ۹ دی برآمده از بصیرت، موقع‌شناسی، دشمن‌شناسی و حضور ملت در برهه‌های حساس و تعیین کننده بود.

وی ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت‌ ام‌البنین(س) و شهادت سردار سیدرضی موسوی، گفت: ۹ دی نماد پیوند ناگسستنی ملت و نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه دشمن خصومت و کینه‌ورزی خود را علیه ملت ایران ادامه می‌دهد، تصریح کرد: حضور در مراسم بزرگداشت این روز نشان می‌دهد مردم آماده‌اند مانند سال ۸۸ از آرمان‌های انقلاب و امام دفاع و برای آن جان فدا کنند.

وی در ادامه به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و روزجهانی مقاومت پرداخت و خواهان حضور بی‌شمار مردم در مراسم تجلیل و بزرگداشت یاد و راه ایشان شد و افزود: سیدالشهدا جبهه مقاومت شهید قاسم سلیمانی است و مردم به پاس قدردانی از این شهید و با هدف تداوم راه ایشان، در مراسماتی که به نام نامی ایشان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

دهه بصیرت یوم‌الله است
موسوی؛ فرمانده سپاه ناحیه هرسین در ادامه این جلسه در سخنانی با اشاره به فرارسیدن دهه بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، بیان داشت: این ایام یوم‌الله است و لازم است که ادارات و ارگان‌ها برنامه‌هایی در این راستا برگزار کنند.

فرمانده سپاه ناحیه هرسین در خصوص اهمیت جهاد تبیین در جامعه افزود: می‌طلبد همه ادارات و ارگان‌ها در راستای جهاد تبیین و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌ رو اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از