حالت تاریک
عدم امکانات زیرساختی بزرگ‌ترین مشکل بدمینتون کرمانشاه
رئیس هیأت بدمینتون استان کرمانشاه مطرح کرد:

عدم امکانات زیرساختی بزرگ‌ترین مشکل بدمینتون کرمانشاه

رئیس هیأت بدمینتون استان کرمانشاه با بیان اینکه عدم امکانات زیرساختی بزرگ‌ترین مشکل بدمینتون کرمانشاه است، گفت: تنها یک سالن ورزشی متناسب با ورزش بدمینتون داریم که امکان فعالیت حرفه‌ای و گسترده را از ما گرفته است.

آرش بیدل در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: هیأت بدمینتون کرمانشاه در آخرین رتبه‌بندی که توسط فدراسیون انجام شده رتبه پنجم کشور را به دست آورده است.

رئیس هیأت بدمینتون استان کرمانشاه عنوان کرد: هر دو بخش بانوان و آقایان در هیأت بدمینتون در حال فعالیت هستند و در رده سنی بزرگسالان یک بازیکن کرمانشاهی عضو تیم ملی است.

بیدل اذعان کرد: در ورزش بدمینتون مسابقات به صورت رنکینگی است که سالیانه در رده‌های سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش، سطح دو و سطح سه برگزار می‌شود.

بیدل تصریح کرد: از هیأت بدمینتون استان کرمانشاه آقای علی حیاتی جزو بازیکنان تراز اول ایران است که ماه گذشته در مسابقات آسیایی نفر دوم شده و اکنون در حال تمرینات فشرده برای اعزام و شرکت در مسابقات ترکیه است.


وی در رابطه با میزبانی استان کرمانشاه برای مسابقات بدمینتون، اظهار کرد: استان کرمانشاه در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ میزبان مسابقات استعدادیابی منطقه‌ای بود و علاوه بر آن مسابقات لیگ دسته دو کشور با رنکینگ سطح دو در بخش بانوان زیر ۱۷ سال و زیر ۱۳ سال  نیز برگزار شد.

بیدل با اشاره به فعال بودن هیأت بدمینتون در سطح استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه استقبال از این ورزش در استان خوب بوده و در حال حاضر علاوه بر هیأت کرمانشاه، هیأت بدمینتون در شهرستان‌های پاوه، اسلام‌آباد‌غرب، سنقر و کلیایی، صحنه، هرسین و روانسر در حال فعالیت بوده و از شرایط خوبی برخوردار هستند‌.

رئیس هیأت بدمینتون استان کرمانشاه با بیان اینکه این رشته نیاز جدی به حمایت‌های مالی دارد، اظهار کرد: با وجود اینکه از لحاظ ورزشی شرایط بسیار خوبی داریم اما متأسفانه به دلیل نبود حامی مالی، نمی‌‌توانیم در مسابقات لیگ کشوری حضور داشته باشیم.


بیدل در پایان، نبود زیرساخت‌های کافی برای ورزش بدمینتون را بزرگ‌ترین مشکل این رشته در استان کرمانشاه دانست و بیان کرد: تعداد زمین‌های بازی بسیار کم است و ما در کرمانشاه تنها یک سالن ورزشی متناسب با ورزش بدمینتون داریم که امکان فعالیت حرفه‌ای و گسترده را از ما گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از