حالت تاریک
فردا جمعه در کرمانشاه انجام می‌شود؛

اقامه آخرین نماز جمعه به امامت آیت‌الله علماء

اقامه آخرین نماز جمعه به امامت آیت‌الله علماء

آیت‌الله مصطفی علما در این هفته آخرین خطبه‌های نماز جمعه را اقامه و با مردم مومن و قدرشناس استان کرمانشاه خداحافظی خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این هفته آخرین خطبه‌های نماز جمعه را اقامه و با مردم مومن و قدرشناس استان کرمانشاه خداحافظی خواهند کرد.

 

آیت‌الله مصطفی علماء در اسفند سال ۱۳۸۶ و با حکم مقام معظم رهبری به امامت جمعه و نمایندگی ولی معظم فقیه در شهر و استان شهید پرور کرمانشاه منصوب شد.

 

وی همواره خود را خدمتگزار مردم دانسته و این روحیه را در منش و روش خود مد نظر داشته که به برکت آن توانست؛ کرمانشاه را به یکی از محوری‌ترین استان‌ها در حفظ وحدت و انسجام ملی بین ایلات، عشایر و گروه‌های مختلف مذهبی و سیاسی تبدیل کند.

 

لازم به ذکر است که آیت‌الله علماء مدت ۲۳ سال نیز با حکم امام راحل عظیم‌الشان به امامت جمعه شهرستان سیرجان منصوب و منشأ خدمات گسترده معنوی و فرهنگی بوده است.

 

اینک بعد از ۱۶ سال این عالم مجاهد و روحانی عارف واصل در روز جمعه مورخ بیست و یکم مهر ۱۴۰۲ آخرین خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه را اقامه و با مردم قدرشناس، انقلابی و ولایت‌مدار استان کرمانشاه پس از چهار دهه سنگربانی امامت جمعه خداحافظی خواهند کرد.

 

لازم به ذکر است که مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه هفته آینده برگزار خواهد شد و مراتب به اطلاع عموم مردم شریف استان خواهد رسید.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از