حالت تاریک
امام جمعه پاوه:

غرب به پشتیبانی از اسرائیل به میدان آمده‌اند

غرب به پشتیبانی از اسرائیل به میدان آمده‌اند

امام جمعه پاوه گفت: همه کشورهای غربی از طریق دریا، آسمان و زمین برای پشتیبانی از اسرائیل به میدان جنگ آمده‌اند.

ماموستا ملا قادر قادری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، در سخنانی با اشاره به موضوع حماس، اظهار داشت: ۷۵ سال است مردم شریف فلسطین محاصره هستند و کشته و اخراج می‌شوند که البته اخیراً رزمندگان مقاومت، عملیاتی را به نام طوفان الاقصی انجام دادند.

وی به سخنان اسماعیل هنیه در نخستین مصاحبه خود مبنی بر اینکه دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در غزه طی ۱۲ سال اخیر در محاصره اسرائیل هستند، اشاره و عنوان کرد: به گفته هنیه علت انجام عملیات طوفان الاقصی به همین دلیل بوده است.

ماموستا قادری گفت: در واقع جنگ خطرناکی آغاز شده و تاکنون از هر دو طرف فلسطین و رژیم صهیونیستی هر کدام بین ۸۰۰ تا یک هزار نفر کشته شده‌اند.

وی با بیان اینکه روز گذشته اسرائیل بیش از دو هزار بار غزه را بمباران و موشک‌باران کرده، عنوان کرد: غرب و آمریکا همه پشتیبان رژیم صهیونیستی هستند و گروهی از ممالک اسلامی هم ساکتِ ساکت‌اند، گروهی می‌خندند و برایشان کف می‌زنند و گروهی هم مشغول میانجی‌گری هستند؛ اما کشورهای غربی‌ها از طریق دریا، آسمان و زمین برای پشتیبانی از اسرائیل به میدان جنگ آمده‌اند.

امام جمعه پاوه خاطرنشان کرد: کاری از دست ما برنمی‌آید اما در اینجا به مجاهدان مسلمان فلسطینی آفرین می‌گوییم و برای زنان و کودکانی که در غزه لحظه به لحظه توسط اسرائیل بمباران می‌شوند، ناراحت هستیم و تنها می‌توانیم دعا کنیم که نتیج این جنگ به نفع اسلام و مسلمانان باشد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از