حالت تاریک
‍ فرماندار هرسین :

غرب حجاب زنان را هدف قرار داده‌ است

غرب حجاب زنان را هدف قرار داده‌ است

فرماندار هرسین گفت: غرب و آمریکا، حجاب زنان مسلمان را هدف قرار داده‌‌اند و با القائات و ایجاد شبهات می‌خواهند نقش مهم زن و جایگاه مادری و همسری را در خانواده کمرنگ جلوه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، ابوطالب ایتوندی امروز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هرسین، از جهاد تبیین به‌عنوان سدی محکم در برابر جنگ نرم دشمنان یاد کرد و اظهار داشت: امروزه دشمنان پس از شکست‌های سهمگین در مقابل جمهوری اسلامی ایران، برای انحراف اذهان مردم به‌ویژه نسل‌های جدید ابهاماتی را بر ضد جمهوری اسلامی در فضای مجازی مطرح و فضایی غبارآلود را برای جوانان، نوجوانان و مردم عادی به وجود آورده‌اند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان، دانشجویان و نخبگان باید بر مبنای جهاد تبیین پر رنگ‌تر عمل کنند و با پاسخی کوبنده، امید به آینده را در کشور تقویت کنند.

 به گفته ایتوندی، پنهان کردن حقایق، وارونه جلوه دادن دستاوردهای بزرگ کشور، طرح شبهات در حوزه اعتقادات دینی و ارائه تحلیل‌های دروغین از مهمترین حربه‌های دشمنان در راستای جنگ نرم و مأیوس کردن نسل جدید و جوانان از آینده روشن کشور است.

 فرماندار هرسین بیان داشت: در معرض یک جنگ شناختی و ترکیبی بسیار پیچیده دشمن در فضای مجازی هستیم که تحت تأثیر قرار گرفتن افراد، ناشی از فقدان سواد رسانه‌ای  است.

 ایتوندی تصریح کرد: غرب و آمریکا، حجاب زنان مسلمان را هدف قرار داده‌اند و با القائات و شبهات می‌خواهند نقش مهم زن و جایگاه مادری و همسری را در خانواده کمرنگ و در نهایت در سطح التذاذ جنسی تقلیل دهند و خود میدان‌دار فحشا باشند.

 فرماندار هرسین ابراز داشت: ما باید میان افرادی که به‌صورت ناآگاهانه با افرادی که به‌صورت آگاهانه و تعمدانه و در مسیر دنباله‌روی از فرهنگ منحط برهنگی که از سوی صهیونیسم جهانی طراحی می‌شود تفکیک قائل شویم و منفعل نباشیم بلکه بر مبنای جهاد تبیین، معروفات و منکرات را برای نسل جوان و نوجوان خوب بشناسانیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از