حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سرپل‌ذهاب:

مبارزات شهدا فتنه‌ها را سرکوب کرد

مبارزات شهدا فتنه‌ها را سرکوب کرد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سرپل‌ذهاب گفت: مبارزات شهدا از صدر اسلام تا کنون، باعث سرکوب فتنه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، مجتبی کاکایی صبح امروز شنبه  در مراسم گرامیداشت ۹ دی در شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: مبارزات شهدا از صدر اسلام تا کنون، باعث سرکوب فتنه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: حماسه نهم دی، آزمونی بود که مردم ایران، بار دیگر از آن سربلند بیرون آمدند و افتخاری دیگر به کارنامه این ملت بزرگ و ولایتمدار و با بصیرت افزودند.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام، تا کنون فتنه‌های زیادی، علیه ارزش‌های اسلامی و قرآنی ایجاد شده اما مردم بابصیرت با خلق حماسه، فتنه‌ها را سرکوب کردند و ولایتمداری خود را نشان دادند.

کاکایی افزود: در دوران ائمه معصومین(ع) و دوران پیامبر(ص) با وجود اینکه مردم در آن زمان حضور داشتند، معجزات این عزیزان در زمان خود داشتند، بعضا مردم در فتنه‌هایی که ایجاد می‌شد مغلوب فتنه گران می‌شدند، اما اینکه مقام رهبری می‌فرمایند «ملت حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ملت زمان پیامبر بهترند»، این به ارزش و عظمت ملت ایران اشاره دارد.

انقلاب ما برگرفته از قیام عاشورای اباعبدالله‌الحسین  (ع) است

در ادامه صدراله بابلی؛ فرماندار سرپل ذهاب اظهار داشت: روز نهم دی ماه، ملت ایران با حضور باصلابت خویش، بساط فتنه پیچیده دشمنان کینه توز و آمریکای جنایتکار و افراد بی‌خاصیت را برای همیشه برچیدند.

وی افزود: روز نهم دی، ملت فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی چشم فتنه و فتنه گران را کور کردند، به تعبیر ولی امر مسلمین که فرمودند «در این حماسه بزرگ دست اراده الهی کاملا مشاهده می‌شد».

بابلی گفت: انقلاب ما برگرفته از قیام عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) است، اساس انقلابی که برگرفته از این مکتب باشد، خداوند متعال حافظ این نظام است.

وی ادامه داد: مردم مومن و متدین و انقلابی ایران اسلامی در نهم دی سال ۸۸، قیام و کار بزرگی کردند، برنامه‌های دشمنان نظام اسلام را برچیده و خنثی کردند.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: ملت ما در سال ۸۸، فریاد «هیات من الذله»، سرزدند که هرگز حاضر نیستند انقلاب اسلامی ایران که با رشادت و مجاهدت و فداکاری و خون ریخته شهدا که به ثمر رسیده است، با کوچکترین صدمه‌ای از سوی دشمنان و فتنه‌انگیزان آن را رها کنند.

وی بیان داشت: در روز نهم دی سال ۸۸، آمریکا و معاندین و سلطنت‌طلبان در داخل کشور سرباز آنها شدند، به ویژه کسانی که به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) جسارت کردند، اما این ملت وفادار به دشمنان، تبیین کردند که ما مطیع امر ولایت هستیم.

بابلی گفت: مردم بعد از اینکه چهره واقعی فتنه‌گران در نظام جمهوری مشخص شد، شکست بزرگی به فتنه گران نشان دادند، نهم دی، در نظام جمهوری اسلامی ایران یک زلزله سیاسی بود، در نهم دی سال ۸۸، انتخابات بهانه‌ای برای دشمنان بود، اما مردم در طول این چهل و چهار به انقلاب وفادار ماندند.

فرماندار شهرستان به چهارمین سالگرد شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: تدابیر حاج قاسم پرورش یافته مکتب اهل بیت و قرآن و مکتب امامین انقلاب بود، و تا جایی رشد کرد، ولی امر مسلمین جهان فرمودند «خودش به یک مکتب تبدیل شد».

وی بیان کرد: فتنه‌گران  بدانند، در طول این چهل و چهارسال فتنه‌ها کنار نرفته و در پیش داریم، لذا ما باید بیدار و مطیع امر ولایت و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از