حالت تاریک
بیانیه مجمع‌الذاکرین حوراء‌الانسیه هیئات مذهبی استان کرمانشاه؛

مسیر خدمت و حق‌خواهی متوقف نخواهد شد

مسیر خدمت و حق‌خواهی متوقف نخواهد شد

در بخشی از بیانیه مجمع‌الذاکرین حوراء‌الانسیه خواهران مداح و هیئات مذهبی استان کرمانشاه در پی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی چنین آمده است که مسیر خدمت و حق‌خواهی متوقف نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مجمع‌الذاکرین حوراء‌الانسیه خواهران مداح و هیئات مذهبی استان کرمانشاه در پی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیأت همراه، پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهانشان مایه تأثر شدید ملت شریف ایران اسلامی، جبهه مقاومت و امت اسلامی شد.

شهادت شهدای خدمت، علاوه بر تقویت روحیه حق‌خواهی و خدمت جهادی، موجب همبستگی ملی و بین‌المللی جبهه مقاومت و امت اسلامی هم خواهد شد.

آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل هاشم، دکتر حسین امیرعبداللهیان و دکتر رحمتی ذخیره نظام بودند، جایگاه و موقعیت‌ اجتماعی آنها عاملی برای خدمت به مردم بود و چه زیبا فرمود امام علی(ع): «أرادَتهُمُ الدُّنيا فَلَم يُريدوها، وأسَرَتهُم فَفَدَوا أنفُسَهُم مِنها، دنيا آنها را خواست امّا آنها دنيا را نخواستند و دنيا اسيرشان كرد امّا آنان سَر بَها دادند و خود را از بند دنيا رهانيدند» و شهادت پایان کار و اجر خدمت مخلصانه، جهادی و مؤمنانه کسانی بود که جان خود را در راه خدمت به ملت ایران و دین اسلام فدا کردند و شب و روز نشناختند.

 قطعاً حرکت در مسیر خدمت، جهاد و حل مشکلات کشور متوقف نخواهد شد و اندک خللی در عزم و اراده صادقانه ملت، دولت و مسئولان جمهوری اسلامی ایجاد نخواهد شد و این مسیر قدرتمندتر از گذشته ادامه خواهد یافت.

شخصیت مجاهد و خدمتگزار آیت‌الله رئیسی به عنوان نماد خدمت و جهاد و حامی محرومان و سیدالشهدای خدمت برای همیشه در تاریخ جمهوری اسلامی و در یاد ملت شریف ایران باقی خواهد ماند.

 امروز تدابیر الهی رهبر انقلاب به حول قوه الهی کشور را از این برهه به سلامت عبور خواهد داد. 

مجمع‌الذاکرین حوراءالانسیه خواهران مداح و هیأت‌های مذهبی استان کرمانشاه ضمن عرض تسلیت این ضایعه به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران، از خداوند متعال علو درجات را برای آن عزیزان سفر کرده مسئلت دارند.»

مجمع‌الذاکرین حوراء‌الانسیه خواهران مداح سازمان بسیج مداحان وهیأت‌های مذهبی استان کرمانشاه

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از