حالت تاریک
رئیس آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب:

سردار سلیمانی نماد حق‌جویی مظلومان بود

سردار سلیمانی نماد حق‌جویی مظلومان بود

رئیس آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب گفت: سردار سلیمانی نماد رشادت و حق‌جویی مظلومان عالم بود، شهادت وی به همه جهانیان نشان داد که مبارزه با ظلم و ستم ادامه دارد.

غلام‌رضا بلنداقبال در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: زبان هنر زبانی گویا و رسا و تاثیرگذار است و در طول تاریخ نیز تاثیرگذارترین زبان، زبان هنر بوده و هست.

رئیس آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنا کردن کودکان و نوجوانان با رشادت‌های شهدای سرزمینمان، انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های نظام عنوان کرد و گفت: راه درست آشنایی عموم مردم و جوانان با فرهنگ شهادت برپایی همین نمایشگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه می‌تواند ابزار رسانه‌ای و تبلیغاتی برای نمایش رشادت های باشد سلحشوران و مردان بی‌ادعا است که با خون خود درخت اسلام را آبیاری می‌کنند، چرا که شخص سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در بیانات خود فرمودند «فرزندان خود را با نام و تصاویر شهدا آشنا کنید».

بلنداقبال افزود: سردار سلیمانی نماد رشادت و حق‌جویی مظلومان عالم بود، شهادت وی به همه جهانیان نشان داد که مبارزه با ظلم و ستم ادامه دارد، لذا ما باید راه شهدا و سردار شهید سلیمانی را ادامه دهیم و نگذاریم تا دشمن گوشه چشمی به خاک و ناموس ما داشته باشد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از