حالت تاریک
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص):

فرهنگ شهادت‌طلبی اقتدارآفرین است

فرهنگ شهادت‌طلبی اقتدارآفرین است

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: فرهنگ شهادت‌طلبی مایه عزت و اقتدارآفرین است که آثار تمدن‌سازی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی ««مرصاد»، حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌اله جلیلیان صبح امروز شنبه در مراسم گرامیداشت چهلمین‌روز شهدای حادثه تروریستی گلزار کرمان که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه اظهار داشت: ایثار، شهادت و از خود گذشتگی یک فرهنگ است.

 

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: فرهنگ شهادت دارای پایه‌های اعتقادی، معرفتی و ارزشی است که آثار تمدن‌سازی دارد.

 

وی با اشاره به آیات قرآن در مورد شهادت گفت: مپندارید کسانی که در راه خدا شهید می‌شوند مرده هستند بلکه آنها زنده هستند و نزد پروردگارشان رزق و روزی دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان ادامه داد: شهادت‌طلبی یک عمل خالصانه همراه با خدامحوری است و رمز پیروزی اسلام است.

 

وی خاطرنشان کرد: روحیه شهادت‌طلبی مایه عزت و از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است لذا امام می‌فرماید ملت ما عاشق شهادت بود و این نهضت شهادت‌طلبی عزت و اقتدارآفرین است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان تصریح کرد: ابهت و اقتدار معنوی امروز ایران در برابر قدرت شیاطین همین شهادت‌طلبی‌است که در مقابل روحیه خودباختگی قرار می‌گیرد روحیه ایثارگری را تقویت می‌کند.

 

وی عنوان کرد: شهادت‌طلبی عامل تربیت نسل‌ها و بالاترین مرتبه نیکی‌ها است که موجب بالا رفتن ارزش‌ها بهره‌وری از دستاوردها می‌شود.

 

حجت‌الاسلام جلیلیان گفت: طبق آیات و روایات شهادت برترین مرگ‌هاست لذا برای ما انسان‌های معمولی درک شهادت مشکل و از توان و درک ما خارج است.

 

 وی افزود: روایتی نورانی از امام جعفر صادق(ع) می‌فرماید سه گروه علما، انبیا و شهدا مقام شفاعت دارند چرا که همه اینها هدایت‌گر هستند و درس عزت و سربلندی می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان با بیان اینکه جامعه مدیون خون شهدا است، گفت: تکریم شهید یعنی تکریم همه نیکی‌ها و برای الگوسازی به شهدا نیاز داریم.

 

وی در ادامه با اشاره به ترس دشمنان از زائران حاج قاسم افزود: حاج قاسم خنثی‌کننده نقشه آمریکا و تغییردهنده مسیر تاریخ در کشور و در دنیا است.

 

حجت‌الاسلام جلیلیان تصریح کرد: به برکت خون حاج قاسم و نیروی مقاومت ضربه ترمیم‌ناپذیری به آمریکا وارد شده است لذا با زائران حاج قاسم هم عناد دارند.

 

وی گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب هم حیات و هم شهادت حاج قاسم مایه وحشت و ذلت برای نظام سلطه است لذا با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و یازدهم اسفند در انتخابات، بار دیگر با حاج قاسم تجدید پیمان می‌کنیم.

انتهای خبر/

فرهنگ شهادت‌طلبی اقتدارآفرین است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از