حالت تاریک
والفتنة أَشدّ مِنَ الْقتل؛

حماسه ۹دی زنگ بیدارباش همگانی را به‌صدا درآورد

حماسه ۹دی زنگ بیدارباش همگانی را به‌صدا درآورد

حماسه ۹ دی یادآور بیداری ملت ایران در برابر آتش فتنه‌گران داخلی و خارجی است که بزرگداشت آن بر لزوم استمرار این بیداری و بصیرت می‌افزاید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، سیمای تاریخ، روایتگر حوادث تلخ و شیرینی است که هر کدام حاوی درس‌ها و دستاوردهای مختلفی است و ادعای تقلب در انتخابات سال ۱۳۸۸ نیز بهانه‌ای برای ایجاد انقلاب‌های رنگی بود که دشمن موضوعی به ظاهر مورد پذیرش مردم را مطرح و سپس به آن دامن زد و فتنه به‌پا کرد که با زمان‌شناسی و ولایت‌مداری این فتنه نیز خنثی و حماسه ۹ دی خلق شد.

این حماسه و حادثه سیاسی در کسوت اقتدار انقلاب اسلامی، بار دیگر سنجش میزان وفاداری و وطن‌خواهی ملت ایران را در پی داشت و اکنون نیز در ایام بزرگداشت آن باید ضمن بازخوانی نقشه‌های شوم دشمنان و توطئه‌های آنها، بصیرت‌افزایی و بیداری خود و آحاد جامعه را ارتقا دهیم چه اینکه دشمن هرگز دست از فتنه‌گری برنمی‌دارد.


حضور و مشارکت مردم تمام توطئه‌های داخلی و خارجی را خنثی می‌کند

محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» اظهار داشت: روز نهم دی‌ماه روز حماسه و وحدت ملی مردم ایران بود که در این روز مردم برای دفاع از انقلاب و کیان نظام اسلامی در صحنه حاضر شدند و با تمام وجود در مقابل کسانی که به دنبال براندازی نظام بودند، ایستادند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کردند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مردم نشان داد که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردم است و حامی این نظام خود مردم هستند.

وی گفت: در هر مقطعی که دچار فشارهای داخلی و خارجی شده‌ایم حضور، مشارکت و حمایت مردم، تمام توطئه‌های داخلی و خارجی و نفوذ افکار بیگانه را خنثی کرده که علاوه بر آن حضور مردم می‌تواند اقتصاد را در مسیر و ریل واقعی خود قرار دهد.

رشیدی ادامه داد: امام راحل انقلاب اسلامی ایران را بنیان نهادند و شهدا این نهال را با خون آبیاری کردند تا امروز به درختی تنومند تبدیل شود که نگهداری از درخت انقلاب در گرو حضور و مشارکت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی تجلی یک حضور مردمی با عشق و از صمیم قلب در دفاع از ایران اسلامی بود که امیدواریم این روز به نحو احسن گرامی داشته و اهداف و حرکت مردم در این روز بیشتر و بهتر تبیین شود.

وی با بیان اینکه آنچه که ایران اسلامی دارد به برکت وجود مردم در حمایت از نظام است، اذعان داشت: از این رو باید مردمی‌سازی اقتصاد در دستور کار مسئولان دولتی و مجلس قرار گیرد تا مردم برخوردارتر و مشکلات اقتصادی آنها هموار شود.


مردم به‌خاطر بی‌بصیرتی در طول تاریخ ضربه خورده‌اند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت است، اظهار داشت: بصیرت همچون چراغ مه‌شکن است که گرد و غبارها را در فتنه‌ها نشان می‌دهد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: اگر بصیرت نباشد انسان از مسیر دور می‌شود در واقع بی‌بصیرتی امام زمان را خانه‌نشین می‌کند همانگونه که در زمان امام علی(ع) اتفاق افتاد بی‌بصیرتی امام زمان را به مسلخ و سر وی را بالای نیزه می‌برد همانگونه که مردم در عصر امام حسین(ع) این‌گونه بودند.

وی گفت: مردم در اثر بی‌بصیرتی در طول تاریخ ضربه خورده‌اند و اگر می‌بینید که امروزه ایران اسلامی به لطف انقلاب هر روز بهتر از دیروز پیش می‌رود و قله‌ها را یکی پس از دیگری فتح می‌کند نشان از تبعیت مردم از ولایت و امامین انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمين حسینی‌کیا تصریح کرد: مردم ایران توانستند با بصیرت، جنگ و مشکلات اقتصادی را پشت سر گذاشته و امروزه هم اگر ملت از اغتشاشات و جریانات فتنه عبور می‌کند نشان از بصیرت آنها دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: ۹ دی نماد بصیرت است هر کس که خود را هادی بصیرت می‌داند باید پرچمداری برای به اهتزاز درآمدن نماد جمهوری اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز مسئولان مکلف هستند زیر پرچم ولایت با زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گام‌های بلندی برای ملت عزیز و بزرگوار ایران بردارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا افزود: ملتی که از فرزند خود گذشته است مشکلات اقتصادی را به طریق اولی پشت سر خواهد گذاشت و این معنای بصیرت است همچنین ملتی که در بحران‌های شدید پای نظام ایستاده امروز به طریق اولی برای نظام جان‌فشانی می‌کند و این همان بصیرتی است که همگان به دنبال آن هستند.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز فرهیخته، فرهنگی، با شعور و با تعصب است، اذعان داشت: باید به این جوانان افتخار کرد و دست همه آنها را بوسید آنها پای انقلاب و آرمان‌های انقلاب و ولایت ایستاده‌اند و این حاکی از بصیرت بالای آنها است.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اظهار امیدواری کرد که تبلیغات سوء رسانه‌های معاند حاشیه‌ساز نشود و عده معدودی را از مسیر گمراه و دچار غفلت نکنند.

 

اوج همبستگی و حمایت از ولایت در حماسه ۹ دی تجلی یافت

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عبدی نیز در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: در سال ۸۸ آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها فتنه‌ای را به پا کردند و به‌دست نشاندگان خود در کشور و سران کشورهای دیگر و سران فتنه در ایران القا کردند که در انتخابات تقلب صورت گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: آنها می‌خواستند مشروعیت انتخابات را که به طور سالم انجام شده بود زیر سوال ببرند و همانطور که آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای دیگر دخالت می‌کنند، می‌خواستند زیربنایی را برای دخالت در امور ایران ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه ما در طول تاریخ شاهد دخالت‌های آمریکا و ایادی آن در امور دولت‌ها و ملت‌های مستقل بوده‌ایم، گفت: متاسفانه سران فتنه به فتنه ایجاد شده توسط دشمنان و رسانه‌های معاند دامن زدند و برخی از طرفداران بعضی از سران فتنه با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی آشوب‌ها و اغتشاشات خیابانی به راه انداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدی خاطرنشان کرد: اغتشاشگران اوج اغتشاشات خود را به جایی رساندند که به مردم عزادار اباعبدالله‌الحسین(ع) که در روز عاشورا به نماز ظهر عاشورا ایستاده بودند، حمله کردند.

وی ادامه داد: مردم غیور ایران اسلامی با تاسی به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) شعار هیهات من‌الذله سر دادند و اعلام کردند که زیر بار ذلت نخواهند رفت و به آمریکا و رژیم صهیونیستی اجازه دخالت نخواهند داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدی با بیان اینکه پیام مردم ایران به اغتشاشگران این بود که سریعاً دست از آشوب و اغتشاش بردارند، گفت: آنها در حمایت از مقام معظم رهبری یک‌دل و یک‌صدا دست در دست یکدیگر دادند و در کنار یکدیگر ایستادند که اوج این همبستگی و ایستادگی و حمایت از ولایت در حماسه ۹ دی تجلی یافت و با این حماسه در حمایت از ولی فقیه و امام امت فتنه فتنه‌گران خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: نهم دی‌ماه روز میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شد و ما هر ساله یاد و خاطره این حماسه پیروزمندانه مردم ولایتمدار ایران اسلامی را زنده نگه می‌داریم و فتنه‌های آمریکایی و اسرائیلی را برای نسل جوان بازگو خواهیم کرد.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حماسه نهم دی‌ماه نشان داد که مردم انقلابی ما همواره پای اسلام، مکتب اهل بیت(ع)، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و در این سرا هیچ جای امنی برای فتنه‌گران وجود ندارد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از