حالت تاریک
جانشین فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب:

ویژگی‌‎‌های بارز سردار سلیمانی به‌مکتب تبدیل شده‌است

ویژگی‌‎‌های بارز سردار سلیمانی به‌مکتب تبدیل شده‌است

جانشین فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: ویژگی‌‎های بارز سردار شهید قاسم سلیمانی وی را تبدیل به نماد یک مکتب کرده است.

نوذر نظری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: سردار سلیمانی به امور و مظاهر دنیوی وابسته نبود و خود را از هر نوع وابستگی منجر به محدویت مبرا کرده بود و برای امت پدری می‌کرد.

جانشین فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: ایشان نشان داد که اگر یک انسان مسلمان و مومن انقلابیِ متدین باشیم، همه مردم همراه خواهند بود اگر به دلایلی از مردم در امور فاصله می‌گیریم چون خالی از این ویژگی بارز هستیم.

وی افزود: سردار سلیمانی انسانی انقلابی، مومن، مهذب، متدین و پاکی بود که از هر نوع خطای ناشی از دور شدن از توحید و ولایت مبرا بود.

 نظری گفت: امروز با گذشت چهار سال از شهادت سردار سلیمانی به تعبیر رهبری معظم ، مکتب آن زنده‌تر شده است.

وی اذعان داشت: رهبر حکیم انقلاب در بیاناتشان فرمودند که دشمن از شهید سلیمانی بیشتر هراس دارد تا سردار سلیمانیِ زنده ، که این موضوع بر می‌گردد به قابلیت‌هایی که خداوند متعال به انسان‌های مومن و شهید عطا کرده است ، انسان به صورت نمایشی این مرتبه را کسب نمی‌کند بلکه انسان باید با این حقیقت درونی الهی زندگی کرده باشد.

جانشین فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب همچنین گفت: مکتب یک مجموعه فکری منسجم برای راهنمایی بشر است، افقی که انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر مشخص کردند، شکل‌گیری و ایجاد تمدن نوین اسلامی است که می‌توان در مکتب و سبک زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی به خوبی مشاهده کرد.

وی در پایان گفت: روحیه استکبارستیزی و ولایت‌مداری‎ سرفصل مهم و راهبردی مکتب سردار سلیمانی است که منجر به محبوبیت وی در بین قشرهای مختلف مردم شده‌است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از