حالت تاریک
کرمانشاه زیرساخت مناسبی برای رشته هاکی ندارد
رئیس هیأت هاکی استان کرمانشاه

کرمانشاه زیرساخت مناسبی برای رشته هاکی ندارد

رئیس هیأت هاکی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه فاقد زیرساخت‌های استاندارد ورزشی است که می‌توان گفت این موضوع بزرگ‌ترین معضل جامعه ورزشی در کرمانشاه باشد.

وحید اردلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در حال حاضر تیم افراد مستعد هاکی کرمانشاه در رده سنی ۱۳ سال برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به سرپرستی پرویز بختیاری و سرمربی‌گری محسن بجنوردی به استان فارس عازم شدند، که طی دو روز گذشته ورزشکاران کرمانشاهی برنده مسابقات بودند، ان‌شاء‌الله با حضور در فینال، تیم اول مسابقات خواهند شد.

رئیس هیأت هاکی استان کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه در هیأت هاکی استان کرمانشاه در تمام رده‌های سنی، ورزشکاران ما این آمادگی را دارند که در مسابقات المپیاد کشوری شرکت کرده و مقام‌آور باشند چرا که طی دو سال گذشته استان کرمانشاه همواره مقام اول کشوری را داشته است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات المپیاد کشوری در سال جاری اذعان کرد: امسال تاکنون مسابقات المپیاد برگزار نشده اما ورزشکاران هیأت کرمانشاه این آمادگی کامل را دارند که هر لحظه از طرف وزارت ورزش، زمان برگزاری المپیاد اعلام شود و در دو بخش بانوان و آقایان در این مسابقه شرکت کنند.

اردلانی خاطرنشان کرد: سال گذشته تیم بزرگسالان استان در مسابقات لیگ برتر شرکت کرد و مقام سوم کشور را به دست آورد، امسال نیز در رده سنی بزرگسالان، ورزشکاران ما به طور منظم در حال تمرین هستند و با برگزاری لیگ کشوری با آغاز نیمه دوم سال، قطعاً در مسابقات شرکت خواهند کرد.

رئیس هیأت هاکی استان کرمانشاه با اشاره به حضور ورزشکاران کرمانشاهی در تیم ملی، بیان کرد: در حال حاضر پنج نفر از ورزشکاران استان کرمانشاه ملی‌پوش هستند و برای شرکت در مسابقات هاکی چمنی به تیم ملی دعوت شدند و اکنون نیز همراه تیم ملی برای شرکت در اردو به کشور عمان اعزام شدند.

اردلانی در ادامه افزود: در رشته هاکی سالنی نیز دو نفر از بازیکنان کرمانشاه از جمله آقایان محسن بهلولی و علی قربانی با توجه به اینکه سال گذشته مسابقات جهانی هاکی سالنی برگزار شد در تیم ملی بزرگسالان حضور داشتند که در این مسابقات موفق شدیم که مقام دوم جهان را کسب کنیم، در سال جاری نیز با شروع انتخابی تیم ملی، بدون شک ورزشکاران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

رئیس هیأت هاکی با بیان اینکه استان کرمانشاه زیرساخت مناسبی برای رشته هاکی ندارد، اظهار کرد: استان کرمانشاه فاقد زیرساخت‌های استاندارد ورزشی است که می‌توان گفت شاید این موضوع بزرگ‌ترین معضل جامعه ورزشی در کرمانشاه باشد به عنوان مثال در رشته هاکی زمین چمن مصنوعی مناسب و استاندارد، حتی برای تمرین ورزشکاران وجود ندارد و ما در این زمینه مشکلات بسیاری داریم.

اردلانی در پایان گفت: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۲، پس از گذشت ۲۰ سال در استان کرمانشاه میزبان دو مسابقه کشوری از جمله مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور بودیم، اما متأسفانه امسال به دلیل اینکه زمین چمن شرایط خوبی نداشته و نیاز به تعمیر دارد، نمی‌توانیم میزبان مسابقات کشوری یا بین‌المللی باشیم و این بزرگ‌ترین معضل هیأت هاکی استان کرمانشاه است که با آن مواجه هستیم‌.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از