حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

۹۸ شعبه اخذ رای در سرپل‌ذهاب مستقر می‌شود

۹۸ شعبه اخذ رای در سرپل‌ذهاب مستقر می‌شود

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۹۸ شعبه اخذ رای برای اجرای انتخابات در شهرستان سرپل‌ذهاب آماده است که در سه بخش مرکزی، دشت ذهاب و قلعه شاهین انتخابات اسفندماه را اجرا خواهند کرد.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: رهبر انقلاب تأکید بسیاری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند و دراین رابطه می‌فرمایند: «حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در برابر حمله دشمنان و سوءنیت و بددلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد» و این فرمایش رهبری برای ملت بزرگ ایران حجت است.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مردم ایران مردمی وفادار و زمان‌شناس هستند و این موضوع در طول ۴۵ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره مشهود و نمایان بوده و در آینده نیز با حضور در انتخابات مجلس دوازدهم و مجلس خبرگان رهبری مشارکت آنها نمایان خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات مقدماتی شهرستان برای اجرای انتخابات آینده، اذعان داشت: در شهرستان سرپل‌ذهاب سه هیئت اجرایی مستقل انتخابات در شهر، بخش قلعه شاهین و بخش دشت ذهاب وجود دارد که برای هرکدام از آنها ۳۰ نفر از معتمدین از اقشار مختلف انتخاب شده و جلسه تعیین هیئت اجرایی بعد از تائید هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان تشکیل و برای هر هیئت هشت نفر به‌عنوان عضو اصلی و پنج نفر به‌عنوان عضو علی‌البدل از طریق رای گیری انتخاب شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: ما برای هیئت‌های اجرایی افرادی را انتخاب کردیم که متدین و متعهد بوده و امانت‌دار خوبی برای آرای مردم شهرستان در انتخابات مجلس دوازدهم و مجلس ششم خبرگان رهبری خواهند بود و این اطمینان را به نامزدهای انتخاباتی و مردم خواهیم داد که با تمام توان با تعهد بیشتر برای سلامت انتخابات تلاش خواهیم کرد و بی‌نظمی در انتخابات از هیچ‌کسی پذیرفته نمی‌شود.

بابلی خاطرنشان کرد: سلامت انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است و استاندار کرمانشاه نیز در این زمینه تأکیدات بسیاری داشته و بر لزوم توجه به چهار مؤلفه مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت که مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تأکید کرده است.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: تلاش ما این است که جلسات مختلفی در آینده نزدیک با حضور گروه‌ها و اقشار مختلف مردم در شهرستان با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای برگزار شود چون همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند حضور حداکثری مردم در انتخابات تیری بر پیشانی و پیکره دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب و اسلام است.

وی گفت: در شهرستان سرپل‌ذهاب  ۹۸ شعبه اخذ رای با بررسی هیئت اجرایی و تائید هیئت نظارت بر انتخابات برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته‌شده که ۵۹ شعبه در بخش مرکزی شهر سرپل ذهاب، ۲۴ شعبه برای بخش دشت ذهاب و ۱۵ شعبه هم برای بخش قلعه شاهین است.

بابلی افزود: ما در انتخاب نمایندگان فرماندار، نمایندگان بخشدار و اعضای شعب اخذ رای دقت لازم را خواهیم داشت و آموزش‌های لازم را ارائه می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد افرادی مسئولیت برگزاری انتخابات را عهده‌دار شوند که امانت‌داری را به نحو شایسته و درست انجام دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: دشمنان از مدت‌ها قبل برنامه‌های خود را برای‌ عدم حضور مردم در انتخابات آغاز کرده‌اند اما مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی با اشراف کامل به این موضوع قطعاً با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای برگ زرین دیگری به افتخارات خود در روزشمار انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد و انتخابات باشکوهی را در اسفندماه امسال خواهیم داشت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از