حالت تاریک
بازار انتخابات صندلی‌های ریاست را از رونق انداخت؛

برهم خوردن موازنه خدمت به سود قدرت

برهم خوردن موازنه خدمت به سود قدرت

کمتر از دو هفته تا انتخابات ریاست جمهوری باقی است و رفته‌رفته بر داغی این بازار افزوده می‌شود و چه صندلی‌های ریاستی که یکی پس از دیگری خالی نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ جناح‌بندی‌های سیاسی در انتخابات بازاری را ایجاد کرده که شاید این روزها برای کمتر مدیری فاقد جذابیت باشد از نماینده مجلس گرفته تا مدیران دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، حتی برخی از پزشکان هم کار طبابت را رها کرده‌اند و عطای آن را به لقایش بخشیده‌اند.

صرف نظر از اینکه نباید از شور و نشاط انتخاباتی کاست اما انتظار هم نداریم یک شهر که نه یک کشور را تعطیل کنیم و همه مسائل را معطل انتخابات نگهداریم آنچه که این روزها بیش از هر زمان دیگری ملموس است وقتی یک شهردار یا پزشک ریاست ستاد انتخابات را بر عهده می‌گیرد یعنی دیگر آن شهردار و پزشک نمی‌تواند مانند گذشته در خدمت مردم باشد و این یعنی برهم خوردن موازنه خدمت به سود قدرت!

استان جنگ‌زده و گرفتار از باب مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کرمانشاه هم از این قاعده مستثنی نیست و امروز شاهد هستیم آقایان بر سر ریاست ستادهای انتخاباتی به جان هم افتاده‌اند بی آنکه دغدغه مردم در میان باشد.


اینکه امروز کرمانشاه مدال‌آور در بیکاری است و در زمره نخستین استان‌های پر آسیب قرار دارد، گرانی و تورم در آن بیداد می‌کند و دورنمای رشد و توسعه هر روز دور و دورتر می‌شود، به دلیل سنگینی سایه سیاست‌زدگی بر این استان است.

در یک کلام حال امروز کرمانشاه خوب نیست، تفرقه بیداد می‌کند هرکسی سنگ خود را به سینه می‌زند، کسی دلسوز مردم نیست و حتی مردم هم دلسوز خود نیستند، هرکسی ساز خود را می‌زند و همه توهم خود برتربینی داریم!

مسئولان از صدر تا ذیل در استان کرمانشاه به طور عمومی اعتقادی به کار تیمی ندارند و موازی‌کاری و اتخاذ تصمیمات جزیره‌ای قصه پر تکرار این سال‌ها است.

اکنون هم در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به جای اصلح‌گزینی، مدیران و پزشکان به میدان آمده‌اند تا برای تصدی پست‌های آینده عرض اندام کنند در این ایام همه شهر که نه همه کشور به حالت نیمه‌تعطیل درآمده چرا که سیاست‌زدگی بیداد می‌کند بی آنکه این سیاست را در مسیر دیانت هدایت کنیم.

صبا مرجانیان؛ سردبیر شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد و فعال رسانه‌ای

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از