حالت تاریک
معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

شهرستان کرمانشاه کم‌ترین سرانه ورزشی را دارد

شهرستان کرمانشاه کم‌ترین سرانه ورزشی را دارد

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه توسعه فضاهای ورزشی نیازمند اعتبار است، گفت: شهرستان کرمانشاه کم‌ترین سرانه ورزشی را دارد.

محمد حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: استان کرمانشاه جزو استان‌هایی است که ورزشکاران و قهرمانان زیادی را تربیت و تحویل جامعه ورزشی کرده که یکی از نمونه‌های آن آرین سلیمی است که توانست در مسابقات المپیک پاریس به مدال طلا دست پیدا کند.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با وجود اینکه در حوزه زیرساخت‌های ورزشی با مشکلاتی مانند کمبود اعتبارات مواجه است اما می‌تواند در بسیاری از رشته‌های ورزشی میزبان مسابقات ملی و بین‌المللی باشد که طی امسال برنامه‌ریزی لازم در این حوزه انجام گرفته است.

حسین‌زاده تصریح کرد: میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی می‌تواند علاوه بر معرفی استعدادهای ورزشی کرمانشاه زمینه کسب تجربه برای ورزشکاران کرمانشاهی را فراهم کند و همچنین برگزاری رویدادهای مختلف زمینه شور و نشاط اجتماعی را نیز فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه طی امسال میزبان مسابقات بسکتبال، کنگ‌فو، ووشو و شطرنج خواهد بود که برنامه‌ریزی لازم توسط اداره‌کل ورزش و جوانان و هیأت ورزشی مربوطه انجام گرفته است.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه بیان کرد: سرانه ورزشی استان کرمانشاه یک متر و ۴۶ سانتی‌متر است که ۹۴ سانتی‌متر آن تحت نظارت اداره‌کل ورزش و جوانان استان، ۳۳ سانتی‌متر بخش خصوصی و ۱۹ سانتی‌متر سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی است.

حسین‌زاده افزود: شهرستان قصرشیرین با ۴ متر و پنج سانتی‌متر دارای بیشترین سرانه فضاهای ورزشی و شهرستان کرمانشاه نیز با یک متر مربع کم‌ترین سرانه فضای ورزشی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: طی هفته دولت ۱۴ پروژه ورزشی در استان کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که که عمده آن زمین چمن در راستای توسعه فضاهای ورزشی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از