حالت تاریک
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

فتنه‌ها در پی معکوس نشان دادن واقعیت‌ها هستند

فتنه‌ها در پی معکوس نشان دادن واقعیت‌ها هستند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه فتنه‌ها برای معکوس نشان دادن واقعیت‌ها هستند، گفت: یکی از مهمترین مولفه‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی را جهاد تبیین و بصیرت است.

فرشته همتی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: تا زمانی که نبرد بین جبهه حق و باطل وجود داشته باشد گردوغبار فتنه پایه‌های دین و باورهای اعتقادی مردم را نشانه می‌گیرد و ارزش‌های جامعه را مخدوش می‌کند.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: امروز یكی از ابزارهای رسانه‌ها برای انحراف و ایجاد فتنه در جهان به ویژه جهان اسلام دروغ‌پردازی است.

 

وی گفت: به فرموده مولای متقیان در نهج‌البلاغه فتنه به گونه‌ای شکل می‌گیرد که گمراهی‌ها پایدار شود، این فتنه است که خود را حق‌نما نشان می‌دهد تا واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهد.

 

همتی به یادگیری سوادرسانه تاکید کرد و گفت: افراد باید توجه داشته باشند که اخبار و اطلاعات خود را از منابع مطمئن بگیرند و گرفتار دروغ‌های ساختگی دشمنان نشوند.

 

وی با تاکید بر اینکه هر چه می‌خوانیم و می‌شنویم به‌ویژه از فضای مجازی را نباید باور کنیم، خاطرنشان کرد: دشمن رسانه‌های مختلف در داخل و خارج در اختيار دارد، بودجه هزينه می‌كند و امكان برنامه‌سازی بالايی دارد و با هدف فريب مردم اين اقدامات را انجام می‌دهد.

 

وی بیان داشت: میدان فضای مجازی اگر در دست دشمنان بیفتد آنها میدان‌دار باشند، باید بر واقعی بودن اخبار شک کرد.

 

همتی با اشاره به اینکه امروز در یک جنگ تمام عیار فرهنگی با دشمن قرار داریم، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی دشمن از این حربه ترویج کینه‌ورزی علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی است.


وی تصریح کرد: دشمنان با استفاده از جنگ ترکیبی و سیاه‌نمایی مسائل و مشکلات مردم در فضای مجازی به دنبال منحرف کردن جوانان هستند.

 

همتی یکی از مهمترین مولفه‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی را جهاد تبیین، بصیرت و دشمن‌‌شناسی دانست و خاطرنشان کرد: برای مبارزه با فتنه باید پشتیبان رهبری بود و با عمل به منویات ولی‌فقیه اجازه نداد فتنه به دنبال معکوس نشان دادن واقعیت‌ها باشد که تحقق این مهم در عمل به جهاد تبیین است.


وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دشمن از اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی و توانایی و خودکفایی کشور در عرصه‌های مختلف به شدت عصبانی است به دنبال حربه‌ای بر تشویش اذهان عمومی جامعه است.

 

همتی افزود: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم و با بهره‌گیری از معارف و اعتقادات دینی و با تکیه بر بیانات رهبری تاکنون نقشه‌های شوم استکبار جهانی را بی‌اثر کرده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از