سه‌شنبه 27 شهر 1403
1403-05-26 12:09 - شماره خبر : 9006 0
استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

افزوده‌شدن ۷۰ تخت به بیمارستان طالقانی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ۷۰ تخت بستری در فضای کاملاً مجهز و به‌روزرسانی شده به بیمارستان طالقانی ملحق شد، گفت: درشهریورماه نیز اورژانس این بیمارستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی صبح امروز جمعه در مراسم افتتاحیه بخش‌های جدید بستری بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک امکان بسیار خوب به بیمارستان طالقانی اضافه شد و ۷۰ تخت بستری در فضای کاملاً مجهز و به‌روزرسانی شده به این بیمارستان ملحق شد.

استاندار کرمانشاه افزود: در شهریورماه نیز ان‌شاءالله اورژانس بیمارستان طالقانی افتتاح خواهد شد این اورژانس با ظرفیت ۸۰ تخت پذیرش، بزرگترین اورژانس ترومای کشور خواهد بود.

وی گفت: در بیمارستان امام رضا (ع) نیز «ام‌آرآی» جدید و بخش «ان‌آی‌سی‌یو» تقویت شده‌اند، ۱۲ تخت به بخش ان‌آی‌سی‌یو اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه این اقدامات برای تقویت و تجهیز بهتر امکانات بهداشتی درمانی استان است و به‌حمدالله در چندین سال اخیر نیز امکانات بهداشتی درمانی استان ارتقای بسیار خوبی داشته است.

صحرایی اظهار امیدواری کرد که علاوه بر خدمت‌رسانی شایسته به‌ هم‌استانی‌های عزیز جذب‌کننده خوبی نیز برای گردشگری سلامت استان باشیم.

وی افزود: خوشبختانه از استان‌های مجاور نیز بیماران برای مراقبت‌های درمانی و نیازهای پزشکی خود به استان کرمانشاه مراجعه می‌کنند.

صحرایی بیان کرد: امیدواریم با تقویت بنیه بهداشتی درمانی استان که با زحمات جمعی همکاران در دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است روز به روز شرایط بهتری برای هم‌استانی‌های عزیز فراهم شود.

وی ادامه داد: کادر درمان استان در عین کمبودهایی که دارد اما در طی سال‌ها به بهترین شکل، خدمت‌رسانی کردند به‌ویژه در ایام اربعین که استان میزبان چند میلیون نفر زائر است.

صحرایی گفت: ان‌شاءالله با تلاش‌هایی که هم در دولت و هم در مجلس در حال پیگیری است مطالبات کادر بهداشتی درمانی در اسرع وقت پرداخت شود.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VJOrL
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار