حالت تاریک
پس از نماز ظهر عاشورا؛

پرچم یزیدیان زمان در کرمانشاه سوزانده می‌شود

پرچم یزیدیان زمان در کرمانشاه سوزانده می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: هیئات مذهبی پس از اقامه نماز ظهر عاشورا در کنار خیمه‌سوزان، پرچم یزدیان زمان؛ آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی را به آتش بکشند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با بیان اینکه مردم بصیر و انقلابی، حرمله زمان را بشناسند و او را لعن و نفرین کنند، اظهار داشت: حرمله زمان، رژیم نامشروع صهیونیستی است که طی ۲۸۰ روز گذشته نزدیک به ۳۹ هزار انسان بی‌گناه از جمله زنان و کودکان بی‌پناه غزه را به شهادت رسانده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: جنایات ضد بشری رژیم سفاک و شریر صهیونیستی در غزه یادآور قساوت و شقاوت یزیدیان در صحرای کربلا است.

وی با اشاره به این سخن شهید مطهری که «شمر زمانه‌ات را بشناس»، گفت: این جمله نهیب و یادآوری به هر مسلمانی است که در برابر ظلم و ستم استکبار دوران خود سکوت نکنند.

عبدی تصریح کرد: مهم‌ترین پیام نهضت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) استکبارستیزی است؛ قیام عاشورا خیزش و ایستادگی در برابر استکبار و دفاع از مظلومان بود و مقاومت اسلامی نیز الهام‌گرفته از عاشورای حسینی است.

وی تأکید کرد: بهره‌مندی از ظرفیت عظیم مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین یک ضرورت است.

عبدی از مردم ظلم‌ستیز استان کرمانشاه و به‌ویژه هیئات مذهبی درخواست کرد: به منظور محکومیت استمرار جنایات و نسل‌کُشی رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی و بزرگترین حامی استکباری آن شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار، پرچم اسرائیل و آمریکا را پس از اقامه نماز ظهر عاشورا، سه‌شنبه ۲۶ تیر در سراسر استان به آتش بکشند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از