حالت تاریک

پیروزی انقلاب آغاز تحقیر استکبار بود

پیروزی انقلاب آغاز تحقیر استکبار  بود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه : دهه فجر و پیروزی انقلاب آغاز تحقیر استکبار و پایان تحقیر ملت ایران بود

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین فاضلی پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم راهپیمایی شهرستان روانسر، اظهار داشت: دهه فجر و پیروزی انقلاب آغاز تحقیر استکبار و پایان تحقیر ملت ایران بود که همانا این مردم عظمت و جایگاه خود را به دست آوردند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه افزود: ایمان دو رکن دارد تا معنا پیدا کند خدا را بشناسیم و بنده او باشیم که همانا طاغوت زمان را شناختیم و دست رد به طاغوت زمان زدیم.

وی تصریح کرد: این ملت ابتدا طاغوت زمان را به زیر کشید و با عظمت خدا را صدا زدو ندای لااله الاالله و الله اکبر زیباترین کلمه بود و در این راستا ثابت قدیم بودیم.

فاضلی بیان داشت: ایمان یک امر نیاز دارد یک حاکم معتقد به سیره نبوی که مقام معظم رهبری این سلسه و پیوند را رقم زد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز ایران عزیز است از این حیث که مومن و دفاع از مظلوم و پرچمدار کلمه توحید است.

وی گفت: این راهپیمایی، گواه صاحب دار بودن این انقلاب است این مردم با تمام گلایه‌ها و کمبودها وفادار به انقلاب امام انقلاب و خون شهدا و ثابت قدم هستند و لبیکی است به تمام شعارها استکبار و غرب و شیعه و سنی مفتخرن که ایرانی هستند

فاضلی در پایان خطاب به مسئولان از منظر مقام معظم رهبری بزرگترین مقابله با آمریکا را خدمت مردم به دانست و افزود: خدمت به این مردم عبادت است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از