حالت تاریک
فرماندار شهرستان سرپلذهاب خبر داد:

آسفالت بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه‌های فرعی سرپل‌ذهاب

آسفالت بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه‌های فرعی سرپل‌ذهاب

فرماندار سرپلذهاب از احداث و روکش آسفالت بیش از ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های فرعی و اصلی شهرستان خبر داد و این اقدام ارزشمند یک نهضت بی‌نظیر در حوزه راه دانست.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: در طی سال‌جاری تاکنون حدود ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی شهرستان از محل اعتبارات استانی، ملی و اعتبارات اربعین، احداث و روکش آسفالت شده‌اند که در نوع خودش بی‌نظیر بوده‌است.  

 

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: یک نهضت آسفالت در راه‌های روستایی این شهرستان صورت گرفته و حدود ۳۰ کیلومتر دیگر از راه‌های شهرستان در دست اقدام است که با تعیین پیمانکار، تامین اعتبار شده‌اند و به زودی، مردم بخش‌های مختلف شهرستان که در تردد راه‌های روستایی مشکل داشتند، از این نعمت بزرگ هم برخوردار خواهند شد.   

 

وی بیان کرد: توسعه و بهبود آسفالت به خاطر نقش آن در زندگی روستائیان و رضایت اقشار مختلف در اولویت کاری است و قطعا این اقدامات از مهاجرت روستا به شهر جلوگیری خواهد کرد.   

 

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در پایان اشاره کرد: بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت برخی از معابر و خیابان‌های سطح شهر و همچنین راه‌های روستایی به دلیل فرسودگی آسفالت، زیر ساخت‌های آسیب دیده در زلزله، تردد روزانه هزاران وسیله نقلیه شخصی و عمومی و. . . نیاز به توجه جدی دارد تا به استانداردهای مطلوب در این زمینه برسد.   

 

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع هستند.

آسفالت بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه‌های فرعی سرپل‌ذهاب

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از