حالت تاریک
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرسین:

راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار هرسین آسفالت می‌شود

راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار هرسین آسفالت می‌شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرسین گفت: در حال حاضر دو پروژه بزرگ در حوزه راه روستایی فعال است که با اتمام این پروژه‌ها راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار شهرستان هرسین آسفالت خواهد شد.

فرهاد احمدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان هرسین از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون نسبت به خدمات‌رسانی‌های متعددی در حوزه‌های ابنیه راه، اصلاح محورهای روستایی و شریانی اصلی و فرعی، احداث راه، احداث نماز خانه، اقداماتی را انجام داده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرسین گفت: در حوزه راه‌های روستایی از محل اعتبارت استانی و ملی از طریق قیر و اعتبارات ریالی پروژه راه روستای قشلاق دریاچه به طول ۲ کیلومتر، احداث راه روستای چشمه کبود-سرخوند به طول ۵ کیلومتر، بهسازی و ترمیم راه روستایی باقرآباد به طول یک کیلومتر، بهسازی و آسفالت راه روستایی آزان وازان به طول ۲ کیلومتر انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو پروژه بزرگ با اعتبار جمعاً ۷۰ میلیارد تومان در حوزه راه روستایی مشغول فعالیت هستند که با اتمام این پروژه‌ها راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار این شهرستان به صورت ۱۰۰ درصد آسفالت خواهد شد که این پروژه‌ها شامل بهسازی راه روستایی دورآباد، کلهو، چشمه کبود-میرمینگه، سرماج به چناران، باخله و کرفله، پاساز، زازرم علیا و سفلا است.

احمدی گفت: در راه‌های بزرگراهی و در بحث اربعین حسینی و در راستای تسهیل در تردد زوار عزیز نقاط حادثه‌خیز متعددی را حذف کردیم و بیش از ۵۰ درصد از راه‌های بزرگراهی هرسین روکش مجدد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرسین افزود: در حوزه حمل و نقل در شهرستان هرسین هفت شرکت حمل و نقل وجود دارد که نسبت به حمل و جابجایی بارهای شرکت‌ها و کارخانجات حوزه شهرستان اقدام می‌کنند و از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ هزار بارنامه به میزان ۷۵۰ هزار تن توسط این شرکت‌ها صادر شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه ایمنی و ترافیک دوره‌هایی برای افزایش ایمنی کاربران برگزار شده است و بیش از ۲۰۰ کلاه ایمنی به راکبان موتور سیکلت در قالب طرح‌های راهداری اهدا شده است که این دوره مفید بوده و امیدواریم شاهد کاهش حوادث جاده‌ای باشیم.

احمدی اظهار داشت: در حوزه حذف نقاط پرحادثه با پیگیری‌های فرماندار ورودی شرقی و غربی شهر هرسین در دستور کار قرار گرفته است، یکی دیگر از نقاط پرحادثه پیچ قیسوند بود که با تامین اعتبار۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی نسبت به نصب چراغ‌ها و تیرهای روشنایی در راستای ایجاد رضایتمندی کاربران جاده‌ای نسبت به نصب چراغ‌ها و… اقدام خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از