حالت تاریک
همزمان با سراسر کشور؛

اجتماع بزرگ جوانان کرمانشاهی برگزار شد

اجتماع بزرگ جوانان کرمانشاهی برگزار شد

همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب اسلامی در شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته دفاع مقدس، اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب اسلامی با حضور گسترده جوانان در چهارراه بسیج شهر کرمانشاه برگزار شد.

در این اجتماع بزرگ جمعی از دانش‌آموزان با در دست داشتن تصاویر شهدا یاد و نام شهدا را گرامی داشتند.

حضور مسئولان استانی در جمع جوانان هم موئد عزم آنها برای همراهی با نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در گام دوم انقلاب اسلامی بود.

در این مراسم ضمن بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب، آینده سازان کشور با سردادن «لبیک یا خامنه‌ای» تجدید بیعت خود را با رهبر انقلاب اعلام کردند.

جوانان زمینه‌سازان شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی
سلمان محمدی نیز در این مراسم با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه هفته دفاع مقدس بهترین زمان شنیدن پیام شهدا است، اظهار داشت: جوانان گام دوم انقلاب، پیام شهیدان را به درستی منتقل می‌کنند و زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب با اشاره به گذشته ایران قبل از دوران انقلاب، پنج گام را برای تشکیل تمدن نوین اسلامی تعریف کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب، ایران قبل از انقلاب را کشوری وابسته توصیف کردند و در این راستا فرمودند ابرقدرت ها، شاه را نصب و عزل می کردند اما امروزبه برکت این نظام به کشوری قدرتمند در منطقه تبدیل شده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وابستگی‌های کشور ایران در اوایل جنگ، گفت: امروز به برکت نظام، خون شهدا و دفاع مقدس، ایران اسلامی حرف نخست را در دنیا می‌زند.

محمدی با بیان اینکه قیام مردم در خرداد سال 1342 تا پیروزی انقلاب در بهمن 1357 نخستین گام تشکیل انقلاب بود، اذعان کرد: 50 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران 99 درصد مردم به نظام رای آری دادند

وی با اشاره به ویژگی‌های نظام تحت عنوان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، افزود: تشکیل دولت اسلامی سومین گام انقلاب نه به معنای قوه مجریه بلکه به معنای اعمال حاکمیت نظام بود.       

محمدی با بیان اینکه گام چهارم تشکیل جامعه اسلامی بود، گفت: این موضوع از دو جنبه اعمال حاکمیت ارزش‌های اسلامی در جامعه و خدمت‌گزاری به مردم حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه گام پنجم تشکیل تمدن نوین اسلامی است که با ظهور امام زمان(عج ا...) اتفاق می‌افتد، افزود: بر اساس سند تحول بنیادین به آموزش و پرورش تکلیف شده که دانش‌آموزانی در طراز انقلاب اسلامی تربیت کند و آنها را به مراتبی از حیات طیبه برساند که مقدمه‌ساز ظهور امام عصر(عج ا...) شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه مبنی بر اینکه ما به قله نزدیک شده‌ایم، گفت: با پیمودن مسیر شهدا و مقاومت در برابر استکبار می‌توانیم قله را فتح کنیم و با تشکیل تمدن نوین اسلامی و ظهور امام زمان(عج ا...) عدالت در دنیا گسترش خواهد یافت.

محمدی با بیان اینکه یکی از فتنه‌های تحمیل شده، جنگ هشت ساله بود، اذعان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره فرصت را برای افراد تجدید شده در آزمون‌ها فراهم کرد البته عموم مردم در این آزمون‌ها قبول شدند و سربلند بیرون آمدند.

وی با اشاره به تحمیل جگ ترکیبی بر کشور ایران، افزود: دشمنان درصدد تصویرسازی غلط از نظام جمهوری اسلامی ایران نه تنها برای اغوای افکار عمومی جهان بلکه برای فریب اذهان عمومی داخلی هستند؛ آنها می‌خواهند دستاوردهای نظام را نادیده بگیرند و اوضاع منطقه را نابه‌سامان جلوه دهند.
محمدی با بیان اینکه اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب در کرمانشاه نمادی از حضور جوانان پاک سرشت است، خاطرنشان کرد: اگر جوانان نسل اول، انقلاب را به پیروزی رساندند، جوانان گام دوم انقلاب با الگوگیری ازهمان نسل با تجربه بیشتری زمنیه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و ظهور امام زمان(عج ا...) را فراهم خواهند کرد.

 

اجتماع بزرگ جوانان کرمانشاهی برگزار شد
اجتماع بزرگ جوانان کرمانشاهی برگزار شد
اجتماع بزرگ جوانان کرمانشاهی برگزار شد
اجتماع بزرگ جوانان کرمانشاهی برگزار شد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از