پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-15 22:48 - شماره خبر : 8658 0
مدیر آبفای سرپل‌ذهاب خبر داد:

آمادگی اکیپ‌های آبفای سرپل‌ذهاب در ایام اربعین

مدیر آبفای شهرستان سرپل‌ذهاب از انجام زیرساخت‌ها و اقدامات لازم در حوزه آبفا برای مواکب اربعین حسینی خبر داد و گفت: اکیپ‌های حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب این شهرستان در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی آمادگی کامل دارند.

 

محمد سرایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: اداره آب و فاضلاب شهرستان سرپل‌ذهاب در ایام اربعین با بکارگیری تمام تجهیرات و امکانات و با چهار اکیپ مجهز در تمام ساعات شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی در اربعین حسینی هستند.

مدیر آبفای شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: با نظارت کارشناسان آبفای شهرستان، رفع و تعمیرات اتفاقات آب، پشتیبانی کامل ستاد اربعین در حوزه‌های نصب انشعابات مواکب، آب سردکن‌ها، سرویس‌های بهداشتی، دستگاه تولید یخ و... توسط اکیپ‌های مختلف در ایام اربعین‌ انجام خواهد شد.

وی ارائه خدمات به مواکب و زائران اربعین را از افتخارات شرکت آب و فاضلاب سرپل‌ذهاب دانست و گفت: قبل از برپایی مواکب شرکت آب و فاضلاب، امورات مربوطه با انجام زیرساخت‌های لازم را انجام داده و تا پایان کار در کنار مردم خواهد بود.

سرایی گفت: توسط نیروهای اداره آبفای شهرستان در تأمین آب آشامیدنی موکب‌ها و دفع بهداشتی فاضلاب اقدامات خوبی با توجه به گرمای هوا و مصرف بالای آب در حال انجام است و در این راستا مشکل خاصی وجود ندارد و با تمام‌ توان در خدمت زائران خواهیم بود.

وی در پایان ضمن تشکر از مشترکان، خواست هر‌گونه حوادث در حوزه آب و فاضلاب، مراتب را با مرکز ارتباطات مردمی شماره تماس ۰۸۳۴۲۴۲۵۸۸۰ و ۰۸۳۴۲۴۲۲۲۷۲۶ در میان بگذارند.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/eGm0X
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار