حالت تاریک
رئیس شورای هماهنگی‌ تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد:

برگزاری تجمع کرمانشاهیان در حمایت از مردم غزه

برگزاری تجمع کرمانشاهیان در حمایت از مردم غزه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از تجمع مردم کرمانشاه در حمایت از مردم غزه خبر داد.

حجت الاسلام مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، از تجمع مردم کرمانشاه در حمایت از مردم غزه خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت چهلیمن روز حماسه عملیات طوفان‌ الاقصی و در حمایت از  مردم غزه و محکوم کردم جنایات اسرائیل برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود:  این مراسم روز شنبه 27 آبان ساعت 9 و نیم صبح مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری نمایده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه است.

 

حجت الاسلام عبدی بیان کرد: مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام و آزادی قدس شریف موضوع مهم و محوری برای امت اسلامی است و همواره باید به عنوان مهم‌ترین موضوع و دغدغه همه کشورهای اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شکست بزرگ و بی‌سابقه اطلاعاتی اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی خاطرنشان کرد: جنایت هولناک کشتار زنان و کودکان به دست رژیم صهیونیستی، با حمایت آمریکا و چند کشور اروپایی، بسیاری از مردم جهان را دچار حیرت و خشم و نفرت از این رژیم کرده است.

 

حجت الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: امروز و در جنگ اراده‌ها در یک سو ملتی تحت ستم و ظلم و بیداد رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها قرار گرفته و در سوی دیگر مستکبرین، ظالمان و فرعونیان زمان یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی و چند کشور اروپایی قرار دارند و تردید نداریم در این جنگ اراده پولادین ملت فلسطین پیروز خواهد بود و ‌آینده از آن فلسطین و مردم فلسطین است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: رژیم صهیونیستی و حامیانش با توان و قدرت ادعایی خود در مقابل همین گروه‌های مقاومت نیز نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و کشتن زنان و کودکان و حمله به بیمارستان را برای خود دستاورد تلقی می‌کنند، در حالی که این اقدامات نشانه استیصال و شکست کامل این رژیم است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از