حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه:

شهید آیت‌الله رئیسی مردمی و خستگی‌ناپذیر بود

شهید آیت‌الله رئیسی مردمی و خستگی‌ناپذیر بود

رئیس سازمان بسیج‌ دانش‌آموزی استان کرمانشاه گفت: شهید آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه افرادی خستگی‌ناپذیر، جهادی و بسیجی بودند که تمام تلاش و عمر خود را صرف خدمت به میهن اسلامی و مردم، به ویژه قشر مستضعف جامعه می‌کردند.

صلاح‌الدین قره‌تپه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با بیان اینکه شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان ضایعه‌ای بسیار بزرگ بود، اظهار داشت: تمام این شهیدان، مدیران جهادی بودند که در خدمت‌رسانی به مردم شب و روز نمی‌شناختند.

رئیس سازمان بسیج‌ دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: آنها افرادی خستگی‌ناپذیر، جهادی و بسیجی بودند که تمام تلاش و عمر خود را صرف خدمت به میهن اسلامی و مردم، به ویژه قشر مستضعف جامعه می‌کردند. 

وی با بیان اینکه تجربه و روحیه جهادی که در دوران هشت سال دفاع مقدس جریان داشت، گفت: در دوران ریاست جمهوری حضرت آیت الله رئیسی این روحیه جهادی به مشهود بود.

قره‌تپه ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های خوب رئیس جمهور و دیگر شهدا، ولایتمداری و فرمانبرداری‌ از ولایت فقیه بود آنها همیشه در جهت دستور ولی امر مسلمین گام برمی‌داشتند و به این دلیل کارهای بی‌نظیر و اثرگذاری را در کشور رقم می‌زدند.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت خدمت بی‌منت بود، آنها برخلاف برخی دولتمردان، در راه خدمتگزاری شب و روز و تعطیلات نمی‌شناختند لذا فردی که در آینده نزدیک منصب ریاست جمهوری را کسب کند باید بتواند راه رئیس جمهور فقید را ادامه دهد.

قره‌تپه خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‌های رئیس‌جمهور فسادستیزی بود، ایشان کسی بود که سرباز امام زمان بود و در انجام وظایفش اخلاص عمل داشت و هم در منصب ریاست قوه قضاییه و هم در مقام ریاست جمهوری فسادستیزی و برخورد با عاملان فساد را سرلوحه کار خود قرار داده بود.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی دولتی خدوم، خستگی‌ناپذیر و بسیجی داشت که امیدواریم رئیس جمهور منتخب آینده نیز این ویژگی‌ها را داشته باشد.

قره‌تپه در بخش دیگری از سخنان خود یادآوری کرد: یکی از برنامه‌های دهه کرامت دلنوشته‌های دانش‌آموزان با مخاطب قراردادن رئیس جمهور بود. 

وی افزود: این دلنوشته‌ها برای دانش‌آموزان بسیار تأثیرگذار، امیدزا و انگیزه‌بخش بود، آنها در این دلنوشته‌ها درد دل‌های خود را با رئیس جمهور محترم در میان گذاشتند و مشکلات شهر، جامعه و محل تحصیل خود را مطرح کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از