پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-17 15:01 - شماره خبر : 9640 0
نماینده مردم سرپل‌ذهاب در مجلس خبر داد:

اخبار خوش بخشودگی جرایم تسهیلات زلزله در سرپل‌ذهاب

نماینده مردم سرپل‌ذهاب در مجلس از بخشودگی جرایم تسهیلات زلزله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ فتح‌الله حسینی صبح امروز شنبه در دیدار با مددجویان تحت پوشش کمیته امداد سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد شهرستان سرپل‌ذهاب مشکلات و مسائلی دارند که ما تصمیم گرفتیم بعد از بررسی مشکلات خانواده‌های معظم شهدا دومین اولویت خود را به این عزیزان اختصاص داده و امروز به همراه مسئولان خدمت رسیدیم که مشکلات آن‌ها را بشنویم.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در شهرستان وجود دارد و علاوه بر خانواده‌های تحت پوشش سایر مردم نیز این مشکل را دارند بحث جرایم تسهیلات بازسازی زلزله است که ما پیگیری‌های بسیاری انجام داده و این موضوع را به جای خوبی رسانده‌ایم.

حسینی تصریح کرد: در این رابطه دیدارهای متعددی با رئیس‌جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای مربوطه انجام شد و به جای خوبی رسیده‌ایم اما تا کامل شدن موضوع و به نتیجه رسیدن آن نمی‌توان مردم را دل‌خوش کرد لذا ما تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت که جرایم تسهیلات بازسازی مردم بخشیده شود.

این نماینده مجلس اذعان داشت: در حوزه راه و شهرسازی نیز علاوه بر مشکل گردنه پاتاق که کار احداث تونل آن آغاز شده ما در شهرستان سرپل‌ذهاب بیش از ۴۰۰ کوچه خاکی داریم که باید آسفالت شوند لذا ما تلاش داریم که وزیر راه و شهرسازی را به حوزه انتخابیه بیاوریم و بتوانیم اعتبار مناسبی برای این کار اخذ کنیم.

حسینی افزود: در سفر معاون وزیر راه که به منطقه داشتیم نیز یک هزار تن قیر رایگان به شهرستان اختصاص یافت که کار آسفالت کوچه‌ها به سرعت آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: بازارچه مرزی منطقه یکی از فرصت‌های مغتنم درآمدزایی و اشتغال برای منطقه است که باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد ولی متأسفانه مدتی است که تعطیل شده و ما تلاش داریم که زمینه فعالیت در این بازارچه‌ها فراهم شود که مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/eqaEy
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار