حالت تاریک
ترویج بی‌بند و باری به بهانه ورزش؛

اختلاط زن و مرد در باشگاه‌های کرمانشاه

اختلاط زن و مرد در باشگاه‌های کرمانشاه

در برخی از باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه شاهد اختلاط زن و مرد هستیم به گونه‌‌ای که از مربیان جنس مخالف استفاده می‌شود و حتی شاهد ارائه خدمات ماساژ توسط مربیان زن به مردان هستیم!

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ هرچه می‌گذرد بیشتر از ترویج پروژه‌های بی‌حیایی در کشور پرده برداشته می‌شود پروژه‌ای که شاید نخستین گام آن بی‌تفاوت‌سازی نسبت به ارزش‌ها و در ادامه عوض کردن جای ارزش و ضد ارزش است و در این میان اختلاط زن و مرد در باشگاه‌های ورزشی یکی از مصادیق ترویج پروژه‌ مذکور است.

 

متأسفانه در خواب غفلت متولیان امر برخی از باشگاه‌های ورزشی در کرمانشاه مانند دیگر نقاط کشور از جمله پایتخت برای جذب مشتریان بیشتر پرده حیا را دریده و با گستاخی تمام از مربیان جنس مخالف استفاده می‌کنند حتی در برخی از باشگاه‌های بدن‌سازی خدمات ماساژ توسط مربیان زن به مردان ارائه می‌شود.

 

صرف‌ نظر از چرایی غفلت مسئولان امر نسبت به وقایع مذکور، استمرار این وضعیت پیامدهایی جبران‌ناپذیر برای جامعه جوان ما به دنبال خواهد داشت جامعه‌ای که رهبرش افراد آن را به تحصیل، تهذیب و ورزش فرامی‌خواند و انتظار می‌رود عرصه ورزش آن از سلامت لازم و کافی برخوردار باشد.

 

 

مردم موارد نقض شئونات اخلاقی در باشگاه‌ها را گزارش دهند

 

بهمن اختیاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی «مرصادنیوز»؛ اظهار داشت: انتظار داریم که مردم درباره باشگاه‌های ورزشی گزارشات را به ما اطلاع دهند و در این میان مطمئن باشند که اطلاعات آنها نزد ما امانت است در واقع مردم باید برای سالم‌سازی محیط‌های ورزشی کمک حال ما باشند که بتوانیم در این راستا قدم‌های مؤثری برداریم.

 

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: هر سه ماه یک‌بار حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ مورد بازرسی از باشگاه‌های ورزشی شهرستان کرمانشاه انجام می‌شود و در کنار ما نیز اداره‌کل ورزش و جوانان در حوزه نظارت بر قیمت‌ها و هیأت پزشکی، ورزشی نیز در بخش سلامت دارویی به بازرسی خواهند پرداخت.

 

اختیاری با پذیرش این موضوع که تخلفاتی در میان باشگاه‌های ورزشی وجود دارد، خاطرنشان کرد: این تخلفات به ویژه در حوزه تعرفه‌هایی که باشگاه‌داران می‌گیرند مشاهده می‌شود بر همین اساس مردم باید چنین تخلفاتی را به اداره ورزش و جوانان گزارش دهند که ما با استفاده از این گزارشات مردمی بتوانیم با متخلفان برخورد کنیم.

 

وی افزود: اداره ورزش و جوانان به صورت روزانه از باشگاه‌های سطح شهر بازدید کرده و به باشگاه‌هایی که مجوز ندارند یا مجوز آن‌ها پایان یافته و نیازمند تمدید هستند به صورت مکتوب اخطار داده می‌شود که ظرف مدت معین برای تمدید یا دریافت مجوز به اداره مراجعه کنند و اگر طی مدت قانونی که معین شده مراجعه نکنند با همکاری اماکن و کمیسیون ماده پنج برای پلمب کردن آن اقدام می‌شود.

 

اختیاری گفت: با توجه به اینکه شهرستان کرمانشاه، به دلیل گستردگی و وسعتی که دارد قریب به ۸۰۰ باشگاه با مجوز در سطح شهر کرمانشاه فعال هستند لذا به دلیل آمار زیاد این باشگاه‌ها، ما به صورت کامل اشرافیت نداریم و امکان دارد که باشگاهی ایجاد شده باشد و تخلفات مختلفی نیز در آن صورت گیرد و ما از آن بی اطلاع باشیم.

 

 

وی افزود: از مردم تقاضا داریم که اگر به موارد تخلف در سطح باشگاه‌ها برخورد کردند و حتی شاهد عدم رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی بودند این موارد را به اداره ورزش و جوانان گزارش دهند که سریعاً با متصدیان باشگاه‌ها و متخلفان برخورد قانونی انجام گیرد.

 

 

انتظامی پاسخگو نبود

 

گفتنی است تلاش‌های خبرنگار مرصادنیوز برای برقراری تماس با انتظامی استان کرمانشاه به این منظور بی‌نتیجه ماند.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با توجه به اهمیت ورزش و جایگاه باشگاه‌های ورزشی و با تأکید بر ضرورت سلامت این عرصه، نظارت جدی بر حوزه مذکور امری انکارناپذیر است تا در این حوزه نیز شاهد نفوذ پروژه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام نباشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از